07/02/2016 :פורסם

מיתוג חברת בוטיק לשיווק נדל”ן

המשימה:

מיתוג חברת בוטיק לשיווק נכסי נדל”ן וקרקעות הפועלת באזור המרכז, חברה צעירה ושאפתנית, בעלת רקורד מצומצם, המנסה להכתיב נורמות חדשות של התנהלות בענף.

האתגר:

“קנו קרקע, לא מייצרים ממנה יותר” אמר בחוכמה הסופר מרק טוויין.

אכן קניית קרקע זו השקעה מצוינת שיכולה להניב רווחים רבים, אבל בשנים האחרונות עולם שיווק הקרקעות הפך להיות מזוהה עם נכלוליות וחוסר מקצועיות.

להעניק ביטחון לרוכשים, וכן להכניס קהלים חדשים של קונים לשוק.

הפתרון:

יציאה נגד חוסר השקיפות והרמאויות בשוק. מטרתנו להחזיר את היושר והמקצועיות לתחום ולהפוך את רכישת הקרקע להחלטה מושכלת שבאים אליה בעיניים פקוחות.

בעלי החברה משקיעים בקרקעות באופן פרטי מזה זמן רב. הצורך לקבל החלטות מוצלחות הוביל אותם, עם הזמן, לפתח נוסחה ייחודית המחשבת את ההסתברות והצפי להפשרת קרקעות בכל אזור ואזור בארץ.

השם הנבחר לחברה: ProperT

ההבטחה לצרכן: נדל”ן בעיינים פקוחות.

properT_identity1

properT_identity2 properT_identity8 properT_identity3 properT_identity4 properT_identity5 properT_identity6 properT_identity7


עמוד נחיתה ראשון

עמוד נחיתה שני

רוצים לשמוע עוד על מיתוג? פנו אלינו >>

תגובות