בונים מותגים בתחום הנדל״ן

 

בואו נדבר רגע על רכישת נדל”ן.
מדובר בקניה הכי משמעותית בחיים.
זו קניה שקולה, קניה במעורבות
הכי גבוהה שיש, קניה שהיא לא
“אימפולס”, אלא תהליך ארוך של בדיקה וחשיבה. בקיצור, קניה מסוג אחר.

 

בהתאם לכך, גם הפרסום לנדל”ן הוא פרסום אחר. זה לא פרסום “מגניב” וזה לא פרסום שצריך לייצר רק מודעות למותג, זה פרסום שצריך לתת הרבה ערכים מעבר לזה.

 

עכשיו בואו נגלה לכם סוד קטן… לא כל משרדי הפרסום אוהבים לפרסם נדל”ן.
נכון, מדובר בתקציב למשרד, אבל מבחינתם זה “תיק” לא קטן. אחרי הכל, לרוב אין כאן סרטונים לטלוויזיה או קמפיינים מושקעים לפסטיבלי פרסום בקאן.
אנחנו קצת אחרים. אנחנו דווקא אוהבים נדל”ן. אנחנו אוהבים את המיידיות של האימפקט, אנחנו אוהבים להניע אנשים להחלטות גדולות בחיים שלהם ואנחנו נהנים כאשר עסקאות של מיליונים מתבצעות בזכות הפרסום שלנו.
ואנחנו לא רק אומרים את זה, אנחנו גם מיישמים את זה, הלכה למעשה.

 

תסתכלו על הקמפיינים שלנו בתחום הנדל”ן, תסכלו על הבאנרים והמיני-סייטים, תראו כמה הם שונים, תראו את ההבדל ברמת ההשקעה וברמת הביצוע.
ההבדל הזה בא מהאהבה שלנו לתחום הנדל”ן והוא גם מה שמייצר את ההבדל במכירות. אחרי שתכננו וניהלנו מאות קמפיינים בתחום הנדל”ן –
ניתן לומר שאנו מתמחים בתחום זה.

 

רוצים גם אתם קמפיין שעושה את ההבדל בתחום הנדל”ן?

עכשיו בואו נגלה לכם סוד קטן… לא כל משרדי הפרסום אוהבים לפרסם נדל”ן.
נכון, מדובר בתקציב למשרד, אבל מבחינתם זה “תיק” לא קטן. אחרי הכל, לרוב אין כאן סרטונים לטלוויזיה או קמפיינים מושקעים לפסטיבלי פרסום בקאן.
אנחנו קצת אחרים. אנחנו דווקא אוהבים נדל”ן. אנחנו אוהבים את המיידיות של האימפקט, אנחנו אוהבים להניע אנשים להחלטות גדולות בחיים שלהם ואנחנו נהנים כאשר עסקאות של מיליונים מתבצעות בזכות הפרסום שלנו.
ואנחנו לא רק אומרים את זה, אנחנו גם מיישמים את זה, הלכה למעשה.

תסתכלו על הקמפיינים שלנו בתחום הנדל”ן, תסכלו על הבאנרים והמיני-סייטים, תראו כמה הם שונים, תראו את ההבדל ברמת ההשקעה וברמת הביצוע.
ההבדל הזה בא מהאהבה שלנו לתחום הנדל”ן והוא גם מה שמייצר את ההבדל במכירות. אחרי שתכננו וניהלנו מאות קמפיינים בתחום הנדל”ן –
ניתן לומר שאנו מתמחים בתחום זה.

רוצים גם אתם קמפיין שעושה את ההבדל בתחום הנדל”ן?

בואו נדבר רגע על רכישת נדל”ן. מדובר בקניה הכי משמעותית בחיים. זו קניה שקולה, קניה במעורבות הכי גבוהה שיש, קניה שהיא לא “אימפולס”, אלא תהליך ארוך של בדיקה וחשיבה. בקיצור, קניה מסוג אחר.

בהתאם לכך, גם הפרסום לנדל”ן הוא פרסום אחר. זה לא פרסום “מגניב” וזה לא פרסום שצריך לייצר רק מודעות למותג, זה פרסום שצריך לתת הרבה ערכים מעבר לזה.

דיגיטל קלאוד מציעה לחברות נדל״ן
מכלול של פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית:

  • 01 אסטרטגיה

    התוויות אסטרטגיות שיווקיות לפרויקטים נדל״ניים.

  • 02 מיתוג

    מיתוג פרויקטים נדל״ניים וחברות.

  • 03 הפקה - הפקת חומרים ברמה הגבוהה ביותר: מיניסייטים, באנרים בשילוב וידאו, הדמיות אדריכליות, מידול בתלת מימד, חוברות, קטלוגים, תכניות דירה, סרטוני תדמית, עריכות וידאו ואנימציה.
  • 04 פרסום - תכנון וביצוע קמפיינים דיגיטליים (ולא רק) המשרתים נכונה את צרכי הלקוח ומטרותיו. בפעילות זו אנו עושים שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, מערכות הגשה המאפשרות ניהול במקביל של מס׳ קריאייטיבים, דבר המבטיח ניצול מקסימלי של תקציב הפרסום.
בראש חברת דיגיטל קלאוד עומד שמוליק קורן -
אסטרטג, מומחה לשיווק אונליין, מרצה בתחומים אלו במסגרות לימוד ובמכללות, מבכירי אתר יד 2 לשעבר –
שימש כסמנכ''ל השיווק של האתר מיום היווסדו ובמשך 5 שנים עד למכירתו לקבוצת בזק לפי שווי של 170 מיליון ₪.
קודם לכן מילא שורת תפקידים בכירים בתחום האונליין וצבר ניסיון יקר ערך בתכנון וניהול מאות קמפיינים בתחום הנדל``ן.

Benjamin סרטון אדריכל

SDB סרטון אנימציה

'כך שיווקנו מגדל משרדים עבור קבוצת חג’ג

סרטון נדל``ן דיגיטל קלאוד

הדמיה לפרוייקט לשם 22 של חברת נדל``ן נדל``ן

sky tower tel aviv

תוכנית הנדל``ן דירה להכיר של אתר יד 2

סרטון קידום לחברת הנדל``ן כהן פליקס