09/02/2020 :פורסם

אז אחרי שהבנו את חשיבותו של משרד אינטראקטיב בניהול הפעילות השיווקית בזירה הדיגיטלית, נעבור לבחור משרד דיגיטל. אין ספק, משרדי דיגיטל רבים או סוכנות דיגיטל פועלים בישראל, אבל מה הם באמת מציעים? והאם זה הטוב ביותר עבור העסק שלך?  רגע לפני שאתה שוכר משרד דיגיטל לתכנון ופיתוח פרויקט, לשיווק באינטרנט וכו’ הקפד לוודא את הדברים הבאים:

choosing

מה הניסיון שלהם?

קיימים הרבה משרדי דיגיטל או סוכנות דיגיטל אשר זה עתה, או בשנים האחרונות, התחילו לפעול.  רבים מן הטובים נמצאים בסביבה כבר זמן מה, למעלה מ- 5 שנים.  משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל , שכבר בעסק במשך יותר מ 5 שנים כנראה שעושה משהו נכון.  רמת התחרות והאיכות הצפויה ממשרד דיגיטל היא גבוהה מאד. אם המשרד לא יכול לעמוד בה, הוא לא ישרוד.  ההחלטה לבחור במשרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל חדשה עלולה לחזור ולרדוף אותך במובנים רבים: פרויקט שלא הושלם, עיכובים מיותרים, דלתות המשרד שנסגרות באמצע הפרויקט, בעיות בשירותי מיקור חוץ, ניסוי וטעייה על חשבונך ועוד. בחירה במשרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל מכובדת, שיש לה את הניסיון כדי להשלים את הפרויקט שלך במסגרת התקציב והזמן הוא חיוני.

אילו כישורים ויכולות יש למשרד דיגיטל ?

משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל יוצאת דופן תטפל בכל הקשור לשיווק באינטרנט שהחברה שלך צריכה. זה כולל כל דבר, החל מעיצוב אתר אינטרנט מותאם אישית, פיתוח האתר, פיתוח יישומים ואפליקציות מותאמות אישית, קידום ושיווק במנועי חיפוש, ניהול קמפיינים במדיה, אופטימיזציה, ניהול הפעילות בזירות החברתיות, שיווק בדוא”ל, גיבוש אסטרטגיה שיווקית, גיבוש אסטרטגיית המדיה ועוד. קיימים משרדי דיגיטל או סוכנויות דיגיטל המתמחות בתחומים מסוימים, למשל עיצוב, מיתוג, אסטרטגיה או קידום אתרים.  משרדים גדולים יותר הקימו מחלקות מקצועיות לטיפול בכל ההיבטים של השיווק הדיגיטלי והכל במקום אחד.

מה סוג העבודה שהם עושים ועבור אילו סוגים של לקוחות?

כאמור, קיימות מספר התמחויות ספציפיות בתוך משרדי דיגיטל מובילים וסוכנויות דיגיטל. האם במשרד דיגיטל שאתה שוקל לשכור קיימות התמחויות העולות בקנה אחד עם מה שאתה רוצה להשיג?  או שמא הם מוגבלים במשאבים וביכולות?  תסתכל על רשימת לקוחות העבר וההווה שלהם. עבור אילו סוגי לקוחות המשרד פעל? אם כל מה שאתה רואה הם לקוחות קטנים ופרויקטים נקודתיים, אז אתה צריך לחשוב שוב. משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל עם רשימת לקוחות גדולה הכוללת שמות מותגים מוכרים, ושנים של ניסיון, תבטיח השלמת הפרויקט שלך.

האם המשרד שאתה שוקל עשה דברים גדולים שדיברו עליהם?

זה אולי נשמע קצת מוזר, אבל משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל שעשתה מהלכים גדולים, כאלו שדיברו עליהם, הוא משהו שכדאי לשים לב אליו.  הזירה הדיגיטלית מהווה מרחב תחרותי מאוד. מידי יום נוצרים בה קמפיינים ומהלכים שיווקיים חדשים, אולם ליצור משהו אפקטיבי, שמדברים עליו, זו כבר משימה לא קלה. לכן במידה ומשרד דיגיטל יצר משהו שדיברו עליו – זה משהו שכדאי לשים אליו לב.  אתה רוצה לשכור משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל שיודעת לעשות את העבודה, זה הגיון פשוט.  מהלכים שמדברים עליהם מקבלים חשיפה מוגברת, ללא תשלום, ברחבי האינטרנט ובחברה בה אנו חיים.

כמה עובדים המשרד מעסיק?

למרות שזה לא אומר הכל, כמות העובדים במשרד דיגיטל הוא דבר ששווה לשקול.  בחברות קטנות בדרך כלל יש כמה עובדים. ברור שכמה מהם יכולים להיות ממש טובים במה שהם עושים, שזה בדרך כלל מכירות. אך קיים הבדל גדול בין מכירת פרויקט לפיתוח וסיום פרויקט. חברות קטנות נוטות להוציא את העבודות למיקור חוץ (פרילאנסרים). זוהי הדרך היחידה בה הם יכולים להשלים את הפרויקט.  משרדי  דיגיטל וסוכנות דיגיטל מבוססים יותר מעסיקים עובדים רבים בעלי התמחויות מגוונות. השאלה האמיתית שאתה צריך לשאול את עצמך היא, האם אתה רוצה משרד דיגיטל המסוגל לבצע את הפרויקט מתחילתו ועד סופו, In-House, המורכב מצוות של מומחים, או שאתה מעדיף להשלים את הפרויקט עם צוות קטן המסתייע בפרילאנסרים שלעתים קרובות לא מכירים אחד את השני.

ולבסוף, מה יש ללקוחות המשרד להגיד עליו?

האם למשרד הדיגיטל שאתה שוקל קיים משוב חיובי מלקוחותיו? זה מאוד חשוב . אתה צריך לבחון מגוון רחב של סיפורי לקוחות, מעסקים קטנים יותר למותגים גדולים. סיפורים חיוביים אלה יסייעו לך בבחירת משרד דיגיטל ו/או סוכנות דיגיטל אשר תעבוד עבורך. סיפורים מאנשים אמיתיים, לקוחות, תורמים לביטחון כי המשרד שבחרת ישלים את הפרויקט בזמן, לשביעות רצונך ובמסגרת התקציב שנקבע.

לסיכום

אם תחיל את 6 הכללים שלעיל הפוטינציאל למציאת משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל מקצועית שתענה על צרכי העסק שלך יגדל.

משרד דיגיטל קלאוד הוא סוכנות דיגיטל מובילה המלווה מותגים בפעילותם בזירה הדיגיטלית כבר שנים רבות.  החברה מעסיקה בדרך קבע כ-15 עובדים במשרדיה בת”א. צוות זה כולל: מעצבים, מפתחים, אסטרטגים, מומחי מדיה חברתית, מומחי שיווק, פרסום ועוד.

החברה מתמחה בכל הקשור לשיווק דיגיטלי וביצירת מסעות פרסום ייחודיים תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשילוב וידאו ותלת מימד ליצירת קמפיינים בולטים ואפקטיביים יותר. כל תהליך מתחיל במחקר מקיף והתווית אסטרטגיה מבדלת ומדויקת.

רוצים לשמוע עוד? התחברו לענן >>

תגובות