28/07/2012 :פורסם

דף נחיתה (מיניסייט)

 

מה זה דף נחיתה ומה תפקידו?

דף הנחיתה הוא הדף הראשון שבו נתקל הגולש לאחר הקלקה על באנר או מודעה. תפקידו של דף הנחיתה הוא “ללכוד” את הגולש שהרגע הגיע מאתר אחר ולהכניס אותו לתהליך המכירה. דף נחיתה מוצלח יעביר בצורה ברורה ומהירה את המסר הפרסומי ואת הסיבות להאמין בו כך שהגולש ישאיר פרטי קשר או ימשיך בתהליך אליו הניע הבאנר.

10 כללי אצבע ליצירת דף נחיתה אפקטיבי:

  1. החליטו על הפורמט הנכון עבורכם. הזירה הדיגיטלית הפכה למורכבת מאי פעם. למעלה מ 30% מהגולשים גולשים מסמארטפון או מטאבלט ולכן בבניית דף נחיתה חשוב להתחשב בפלטפורמות אלו. עוד על נושא בחירת סוג דף נחיתה כאן
  2. דף נחיתה צריך להיות קריא, נקי וברור. אל תצפו מהגולש להתאמץ להבין את הכתוב.
  3. התמקדו במסר חד רעיוני אחד. ועל זה נאמר “תפסת מרובה לא תפסת”. אם יזרקו לכיוונך מספר כדורים אתה תתבלבל והם יפלו לרצפה. אם יזרקו כדור אחד יש סיכוי שגם תתפוס אותו. צרכנים יקלטו מסר אחד בלבד מתוך הפרסומת (אנחנו מקווים). עדיף לבטא ולהציג מסר אחד בעוצמה מאשר להציג מספר מסרים באופן חלש. הגברת אלמנט משני מחלישה את הנקודה המרכזית.
  4. מסר רעיוני כובש אחד – הרבה יותר קל להתחייב לרעיון כאשר הוא מביא לידי ביטוי תובנה רגשית אמיתית, שהגולשים יכולים לזהות ולהזדהות עימה.
  5. גולשים נוטשים דף נחיתה כעבור מספר שניות בודדות. בזמן הזה עליכם ללכוד את תשומת ליבם. הדרך  ליצור זאת היא פשטות, רוב המחקרים מדברים על כותרת קצרה + טקסט קצר + ויז’ואל. הציגו בעיה ופתרונה בתמציתיות. במידת הצורך הוסיפו לשוניות בדף להרחבת פרטים.
  6. שלבו בדף הנחיתה הנעה לפעולה ברורה. שאלו מה ברצונכם שהגולש יעשה? ישאיר פרטים? יקנה עכשיו? כתבו את משפט ההנעה לפעולה בהתאם – השאר פרטים, קנה עכשיו וכד’.
  7. פרסום זה בידור, לא פיסיקה. הדרך להימנע מפיסיקה היא להציג תובנה אחת ועדיף בצורה יצירתית ומשעשעת.
  8. מחקרים מראים כי בדף נחיתה – טופס השארת פרטים גדול משמאל לתוכן מניב יותר פניות מכל מיקום אחר בדף.
  9. אם דף הנחיתה מיועד לפרסום בגוגל – שלבו את מילות החיפוש מהם הגיע הגולש בתוכן הדף.
  10. בצעו מספר דפי נחיתה שונים ובצעו אופטימיזציה ביניהם. לבסוף אמצו את דף הנחיתה שממיר הכי טוב וגם לגביו בצעו פעולות לשיפור.

והנה כלל אחד לסיום – פנו למומחים וחסכו זמן יקר על לימוד תחום מורכב ומשתנה המגלם בתוכו גם עלויות שכר לימוד יקרות…

דוגמאות לדף נחיתה / מיניסייט מבית דיגיטל קלאוד אינטראקטיב:

דף נחיתה

 

דוגמאות נוספות ל דפי נחיתה או מיניסייט ניתן למצוא בתיק העבודות שלנו כאן באתר

תגובות