25/11/2015 :פורסם

כל מה שרציתם לדעת על פרסום באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים קצרים שמטרתה לגרום לאנשים לתפוס רגעים בחיים ולשתף אותם עם העולם. מספר המשתמשים באינסטגרם גדל משנה לשנה: ממיליון משתמשים בשנת 2010 ל-300 מיליון משתמשים פעילים בחודש ב-2015. בישראל ישנם 1.6 מיליון משתמשים פעילים בחודש ומיליון משתמשים פעילים ביום!

a

לאחרונה פייסבוק, אשר רכשה את  אינסטגרם, פתחה את אפשרות הפרסום באפליקציה לכל המעוניין (עד לפני כשלושה חודשים הותר הפרסום רק למותגי על כמו הבירה האמריקאית באד-ווייזר). מיד עם ההודעה, מותגים וחברות רבות החלו לפרסם את עצמם באפליקציה.

מה ההבדל בין פרסום בפייסבוק לפרסום באינסטגרם? הסודות שכל סוכנות דיגיטל מכירה

עוד לפני שהתאפשר הפרסום באינסטגרם עסקים ומותגים ניסו להשתלב בקהילה של האפליקציה, בזכות הייחודיות של הפלטפורמה אותם חשבונות עסקיים השתלבו בצורה טבעית מבלי שניתן יהיה להבחין בין אם מדובר בחשבון עסקי או על ידי אדם פרטי. בנוסף, באינסטגרם, בניגוד לפייסבוק, יותר מחצי מהמשתמשים נחשפים לתכנים ממקורות לא מוכרים. משתמשי האינסטגרם ימשיכו לעקוב אחרי כל משתמש\מותג\עסק אשר מפרסם תמונות יפות ומעוררות השראה.

יתרונות הפרסום הממומן באינסטגרם:

  1. במסגרת הפרסום באינסטגרם יוכלו המפרסמים לכוון את המסרים שלהם באופן יעיל ומדויק אל קהלי היעד המתאימים באמצעות פילוח משותף עם פייסבוק הכולל מידע על: מצב משפחתי, אזור מגורים, תחומי עניין, גיל, מין וכו’.
  2. נוספו כפתורי קריאה לפעולה אשר נועדו לגרום למשתמש המתעניין לבצע כל פעולה שנבחר:
    shop now, sign up, install now, learn more אשר יובילו לעמוד נחיתה או לאתר המפרסם.

c

3. ניתן לנהל את הקמפיין הממומן של האפליקציה דרך מנהל הקמפיינים בעמוד הפייסבוק בכך ליצור קורלציה מושלמת בין הרשתות החברתיות השונות.

ישנן 3 אפשרויות חדשות לפרסום ממומן באינסטגרם:

  1. Landscape– צפייה בפרסומת במצב מאוזן.
  2. סרטוני פרסומת באורך של 30 שניות בשונה מהנוהל עד כה אשר איפשר סרטון באורך מקסימלי של 15 שניות.
  3. Marquee– מוצר פרימיום אשר גורם להעלת מודעות המותג ומתאים בעיקר לקמפיינים של השקה של מוצר חדש, מבצע לזמן מוגבל או הקרנות בכורה.

דוגמה לקמפיין אשר השיקה רשת הטלוויזיה FOX  לסדרות העתידות לעלות בקרוב, לחצו כאן:

סוגי מודעות

  1. מודעות תמונה רגילה עם כפתור הנעה לפעולה.
  2. סרטון של 30 שניות.
  3. מודעה אשר תקדם התקנות אפליקציה.
  4. מודעת ‘קרסולה’ בה ניתן ‘לדפדף’ בין התמונות השונות כאשר בסופן ישנה הנעה לפעולה.

b

משרד דיגיטל קלאוד הוא סוכנות דיגיטל מובילה המתמחה ברשתות החברתיות בכלל ובמערכת הפרסום של פייסבוק, חברת האם של אינסטגרם, בפרט. המשרד פועל בכל הרשתות החברתיות לאורך שנים  בעל ניסיון עשיר בניהול קמפיינים עבור לקוחות ממגוון תחומים. אנחנו ננהל עבורכם קמפיין פרסום באינסטגרם המותאם לרוח המותג, לקהל היעד ומכוון ליעדי השיווק – בין שהם מכירות, חשיפת המותג או כל יעד אחר.

רוצים לשמוע עוד על פרסום ב- Instagram? צרו איתנו קשר >>

תגובות