הלקוחות שלכם רוצים לראות אתכם במקומות בהם הם נמצאים והם נמצאים בפייסבוק! במיליונים…

 

מחקר מעניין שהתפרסם לאחרונה ב eMarketer גורס כי השיווק ברשתות החברתיות, ה “ניו מדיה”, כבר מזמן עבר מ Nice to have ל Must to have.

74% מהנשאלים ציינו כי הם מתרשמים לחיוב מפעילות של מותגים במדיה החברתית.

72% ציינו כי אינטראקציה כזו מחזקת את הרצון שלהם לקשר עם החברה והמותג.

אין ספק, אנו בעיצומה של מהפכה דיגיטלית ובראשה שינויים דרמטיים בהרגלי הגלישה והשימוש באינטרנט. מהפכה שמשווקים לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם ממנה אחרת יהפכו ללא רלוונטיים.

קיימות מגוון פעילויות ברשתות חברתיות שיכולות לתרום למותג או לחברה שלכם. הקמת עמוד מותג בפייסבוק לדוגמא – בעלויות נמוכות יחסית, ניתן לבנות קהילת אוהדים המהווה ערוץ שיווק ופרסום נוסף לערוצים המסורתיים אותם אתם מכירים.

ניתן לחשוב על ערוץ כזה במונחים של מדיה. מדיה שאתם יצרתם ושעומדת לרשותכם לפעילות שיווקית ואינטראקציה יומיומית עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

תשאלו את Nike שהקימה עמוד כזה עם למעלה מ 2 מיליון אוהדים, אדידס – 2.7 מיליון, ממרח נוטלה – 3.8 מיליון, קוקה קולה – 5.5 מיליון, בן אנד ג’ריס – 1.3 מיליון, דיסני – 3.4 מיליון. או את Mako עם 49,000 אוהדים, במבה 35,000 , שוקולד השחר 20,000 , קסטרו 20,000 , רשת ההמבורגרים מוזס עם 18,600 ו TNT עם 5,268 והמספרים גדלים בקצב מרשים מידי יום.

באיזו אסטרטגיית נוכחות ברשת החברתית אתם תנקטו?

  • איך תבחרו מה משרת את המטרות שלכם?
  • איזו צורת חשיבה כדאי לכם לאמץ בכדי שתצליחו?
  • מה יגרום לצרכנים להפוך לאוהדים (like) ולעוקבים (Twitter) אחר המותג שלכם?
  • אילו תועלות הם מצפים להפיק מכך ומה זה אומר מבחינתכם?
  • כיצד תגרמו לעלייה בשיעור המבקשים להצטרף לקהילה זו מיוזמתם ולהישאר בה לאורך זמן?
  • כיצד תנהלו פעילות נכונה, כזו שתביא לעסק או למותג תועלת ולא חלילה נזק?

דיגיטל קלאוד מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון כלים ושירותים לבניית זהות ונוכחות נבונה ברשתות חברתיות. רוצים לשמוע יותר על פעילות שיווקית במדיה חברתית ? התחברו לענן >>

תגובות