Digital marketing strategy management
פיתוח וניהול אסטרטגיית השיווק והמדיה הדיגיטלית
מטרה היא המקום הבא, המשופר, אליו העסק או המותג מעוניין להגיע האסטרטגיה יוצרת מטרה וטווה את הדרך להצלחה.
אם בשנת 1999 היתה ההוצאה על פרסום באינטרנט בישראל כ-1.5 מיליון דולר. כיום האינטרנט הנו מדיום דומיננטי המחזיק יותר מ-15% מסך עוגת הפרסום, כשהערכות על היקפו נעות בין 150 ל-200 מיליון דולר בשנה (יפעת בקרת פרסום). בארה"ב לשם ההשוואה תופס האינטרנט למעלה מ 20% מעוגת הפרסום. אנו בעיצומו של תהליך דיגיטליזציה (digitization), בו השיווק והפרסום עוברים מהמדיה המסורתית והמוכרת לזירה הדיגיטלית וככל שתהליך זה מתעצם השיווק הופך להיות מורכב יותר לניהול.
זירות חדשות ומתקדמות פתוחות היום בפני מפרסמים: שלטי חוצות דיגיטליים, מנועי חיפוש, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, סלולר. רוב המשווקים מסכימים שבכדי להישאר רלוונטיים לצרכנים עליהם לפעול בזירות אלו אך פחות ברור להם באיזו דרך.
כיצד אם כן יכולים משווקים להישאר מעודכנים? כיצד יוכלו להבין ולשלוט בשלל האפשרויות העומדות בפניהם? כיצד יוכלו לנתב נכון את מאמצי השיווק ולנהל בצורה נכונה את המידע המצטבר מהפעילות? אילו מערכי מחקר ומדידה יעמדו לרשותם ליצירת תובנות לגבי אפקטיביות הפעילות?
בדיגיטל קלאוד צוות מקצועי של 18 מומחים, אשר מקדיש את כל זמנו ומרצו ללימוד, ניתוח, תכנון, וביצוע של פעילות שיווקית אינטראקטיבית, חדשנית, יצירתית ופורצת דרך, המקפלת בתוכה ערך עסקי אמיתי ללקוח. אנו עוזרים ללקוחותינו להשיק מוצרים, להגדיל נראות ומודעות, לנהל לידים, להגדיל לקוחות, למכור מוצרים ולבנות מותגים באמצעות המדיה הדיגיטלית. הידע והניסיון הרב שנצבר בחברה, בשילוב מחקר שוק וניתוח מעמיק של קהל היעד על הרגלי הגלישה שלו, מאפשר לנו לכוון את לקוחותינו לנוכחות בערוצי המדיה המתאימים ביותר עבורם, בזמן הנכון ועם המסר הנכון. בתחום רכש המדיה אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם חברת מקאן יוניברסל - משרד רכש המדיה הגדול ביותר בישראל, מקבוצת מקאן אריקסון, דבר המבטיח את מימוש תקציב המדיה בצורה אופטימאלית.