הדרך לספק את הסחורה היא לא בהברקות גדולות של השראה שמיימית, אלא בעבודה קשה. בנכונות לתת אקסטרא מאמץ, בכל השלבים בתהליך. לכן אנחנו משקיעים באסטרטגיה במקומות שאחרים רצים ישר לקריאייטיב כדי שהמסר יהיה קצת יותר חכם. קצת יותר מדויק.

לכן אנחנו משקיעים בביצוע. אנחנו יכולים לעשות באנר בשעתיים עם תמונה קנויה מאימג׳ בנק אבל נעדיף להשקיע שבועיים, בהפקת וידאו In-house, כי לוידאו יש כוח והוא בולט ומוכר הרבה יותר מסטילס. לכן אנחנו משקיעים בתכנון מדיה לא רק לפני היציאה לדרך, אלא בכל שניה בה הקמפיין באוויר.

לכן  אנחנו משתמשים במערכות הגשה מתוחכמות, שיודעות להריץ מספר קריאייטיבים במקביל ולהציג את האפקטיבי ביותר באתר ובמיקום המתאים ביותר בשבילו בהתאם לקהל הגולש באותו אתר.

הנכונות להשקיע והיכולת שלנו לתת יותר, הן הסיבה שאנחנו מספקים את התוצאות.

תסתכלו עלינו. אנחנו לא היפסטרים תל-אביביים קוליים שעושים פרסומות כדי לזכות בפרסים ושכל הברנז׳ה תדבר עליהם. אנחנו באים ממקום אחר. ממקום של עסקים, ממקום של מכירות, ממקום שמחפש אפקטיביות ולא יצירה לשם האומנות.

הדבר היחיד שמעניין אותנו זה לספק את הסחורה וזה אומר: לעשות מהלכים שיבנו את המותג, ייצרו קשר רגשי ויניעו ללידים ומכירות.

תסתכלו עלינו. אנחנו לא היפסטרים תל-אביביים קוליים שעושים פרסומות כדי לזכות בפרסים ושכל הברנז׳ה תדבר עליהם. אנחנו באים ממקום אחר. ממקום של עסקים, ממקום של מכירות, ממקום שמחפש אפקטיביות ולא יצירה לשם האומנות.

הדבר היחיד שמעניין אותנו זה לספק את הסחורה וזה אומר: לעשות מהלכים שיבנו את המותג, ייצרו קשר רגשי ויניעו ללידים ומכירות.

הדרך לספק את הסחורה היא לא בהברקות גדולות של השראה שמיימית, אלא בעבודה קשה. בנכונות לתת אקסטרא מאמץ, בכל השלבים בתהליך. לכן אנחנו משקיעים באסטרטגיה במקומות שאחרים רצים ישר לקריאייטיב כדי שהמסר יהיה קצת יותר חכם. קצת יותר מדויק.

לכן אנחנו משקיעים בביצוע. אנחנו יכולים לעשות באנר בשעתיים עם תמונה קנויה מאימג׳ בנק אבל נעדיף להשקיע שבועיים, בהפקת וידאו In-house, כי לוידאו יש כוח והוא בולט ומוכר הרבה יותר מסטילס. לכן אנחנו משקיעים בתכנון מדיה לא רק לפני היציאה לדרך, אלא בכל שניה בה הקמפיין באוויר.

לכן  אנחנו משתמשים במערכות הגשה מתוחכמות, שיודעות להריץ מספר קריאייטיבים במקביל ולהציג את האפקטיבי ביותר באתר ובמיקום המתאים ביותר בשבילו בהתאם לקהל הגולש באותו אתר.

הנכונות להשקיע והיכולת שלנו לתת יותר, הן הסיבה שאנחנו מספקים את התוצאות.

תסתכלו  עלינו  הנה אנחנו 

מור שעל

מנהלת פרויקטים

הרבה יותר בלוגרית, הרבה יותר טוקבקיסטית,
הרבה יותר אינסטושית, הרבה יותר צלמת,
הרבה יותר גאה, הרבה יותר תל אביבית...
בקיצור, more כבר אמרנו?

אולג אוקראינסקי

אנימציה ופוסט פרודקשן

רב אומן באפקטים מיוחדים, בוגר תואר ראשון בעיצוב עם התמחות באנימציה ופוסט. חי בדו-מימד אבל חולם בתלת מימד. בעזרת דמיון ללא גבולות ובמקצועיות - הופך כל פרויקט שלכם לזכיר ובולט מעל כולם.

שי שזיפי

אומן סאונד

מוסיקאי, מעבד, מפיק מוסיקלי, גיטריסט, סינטיזייריסט מעצב סאונד ועורך אודיו עם שנים רבות של נסיון. מורה לסאונד כבר משנת 2000 במסגרות פרטיות ובמכללות ואוניברסיטאות מובילות למוסיקה וסאונד. לאחר נסיון עצום של אלבומי מוסיקה רבים, פרסומות וסרטים הוא האיש שיטפל בסאונד של הפרוייקט שלכם לתוצאה מושלמת.

דנה וסלי

מנהלת לקוחות

דנה, הפרח של המשרד, מגיעה אלינו מכפר ורדים בצפון , וכיום היא מתגוררת עם בעלה בתל אביב.
מביאה איתה ניסיון רב בניהול לקוחות, רקע נרחב בתחום ה- PPC ותואר ראשון בתקשורת. מכורה לקיץ, לים, לשופינג... ולכלבלב ברנרד.

טל גור-אריה

מנהל מדיה

חיית דיגיטל אמיתית שטורפת נתונים וסטטיסטיקות
לארוחת בוקר ומביא עימו ידע מהעולם האקדמי
תואר במנהל עסקים עם התמחות בשיווק.
טל, נחת אצלנו הישר מניו-יורק עם
שנים של ניסיון והצלחות בקמפיינים דיגיטליים,
מה שמבטיח שכל קמפיין שלכם יעלה על גרף ההצלחה.

עמי רוזנבאום

ארט דיירקטור

בוגר תואר ראשון בתקשורת חזותית ב-HIT המכון הטכנולוגי חולון. מביא עימו למעלה מעשר שנים של ניסיון במשרדי מיתוג ופרסום מובילים וכארט דיירקטור עצמאי. אוהב טיפוגרפיה, מתמחה במיתוג. נשוי באושר לעופר ואבא של ארי בן ה-3.

אריאל שולמן

מנהל פיתוח עסקי

בוגר תואר ראשון במדעי החברה ויחסים בינלאומיים. מביא איתו ים של ניסיון בחברות נדל''ן מובילות כדוגמת חברת ב.ס.ר. נשוי באושר, גר בת''א ופיתח את התחביב שלו לדרך חיים: אריאל והגלשן שלו היו בכל נקודה בעולם שיש בה גלים טובים. מוטו לחיים: Happy wife - happy life האמת, צודק.

דיאנה גלוס

מנהלת לקוחות

בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת,
חיה מהבוקר ועד הלילה פייסבוק,
אינשטוש, רשתות חברתיות ודיגיטל,
בין לבין, בעולם האמיתי, היא מגדלת בעל וילד קטן...
תכל'ס, מגיע לה ביג לייק.

שירלי גל

אסטרטגית

שמי שירלי גל ובשנים האחרונות לקחתי חלק בבניית
האסטרטגיה השיווקית ואסטרטגיות התוכן למותגים
המובילים בשוק הישראלי.
עסקתי בהבנת הבעיה העסקית איתה
מתמודדת הפירמה, ותפרתי פתרונות שיווקיים יצירתיים,
עם מטרה אחת לנגד עיניי - תוצאות

שמוליק קורן

מייסד ומנכ''ל

אסטרטג, מומחה לשיווק אונליין, מרצה בתחומים אלה במסגרות לימוד ובמכללות, ממקימי אתר יד 2 – שימש כסמנכ''ל השיווק של האתר מיום היווסדו ובמשך 5 שנים עד למכירתו לקבוצת בזק לפי שווי של 170 מיליון ₪. קודם לכן מילא שורת תפקידים בכירים בתחום האונליין. כשהוא לא מתכנן את הקמפיין שלכם, הוא עסוק בקמפיין הכי חשוב שלו - גידולה של נועה, בתו התינוקת.

איתי צוקר

מעצב גרפי

איתי הוא מעצב גרפי בעל תואר ראשון בתקשורת חזותית
העפרון האהוב עליו הוא B6
כבר שנים שהוא מצליח לשלב בין כושר גופני לקוי
ורכיבה על סקטבורד.

צביקה סופר

מנהל מחלקת קריאייטיב

קופירייטר ואיש קריאייטיב שיודע להפוך כל רעיון לקמפיין גדול. מביא עימו מעל 20 שנות ניסיון במשרדי פרסום בולטים, שבהם יצר קמפיינים למותגים מובילים והיה אחראי על כתיבת פרסומות לטלוויזיה ולרשתות חברתיות, סלוגנים, תכנים לאתרים, דפי נחיתה וזכה בפרסי קריאייטיב בארץ ובעולם… אבל בינינו, מי סופר?

גילי כהן

מנהל לקוחות

אהבה, דיגיטל ורוקנרול.
זה המוטו שמלווה את גילי כהן.
הוא מביא איתו ניסיון רב בשיווק דיגיטלי ובמכירות,
רקע בלימודי פסיכולוגיה
ואהבה גדולה למוזיקה ולנגינה בגיטרה.
מה שמבטיח שכל קמפיין שלכם יהפוך ללהיט גדול.

שמוליק קורן

מייסד ומנכ''ל

אסטרטג, מומחה לשיווק אונליין, מרצה בתחומים אלה במסגרות לימוד ובמכללות, ממקימי אתר יד 2 – שימש כסמנכ''ל השיווק של האתר מיום היווסדו ובמשך 5 שנים עד למכירתו לקבוצת בזק לפי שווי של 170 מיליון ₪. קודם לכן מילא שורת תפקידים בכירים בתחום האונליין. כשהוא לא מתכנן את הקמפיין שלכם הוא עוסק ביצירת מוסיקה אלקטרונית באולפן הביתי.

טל גור-אריה

מנהל מדיה

חיית דיגיטל אמיתית שטורפת נתונים וסטטיסטיקות
לארוחת בוקר ומביא עימו ידע מהעולם האקדמי
תואר במנהל עסקים עם התמחות בשיווק.
טל, נחת אצלנו הישר מניו-יורק עם
שנים של ניסיון והצלחות בקמפיינים דיגיטליים,
מה שמבטיח שכל קמפיין שלכם יעלה על גרף ההצלחה.

שי שזיפי

אומן סאונד

מוסיקאי, מעבד, מפיק מוסיקלי, גיטריסט, סינטיזייריסט מעצב סאונד ועורך אודיו עם שנים רבות של נסיון. מורה לסאונד כבר משנת 2000 במסגרות פרטיות ובמכללות ואוניברסיטאות מובילות למוסיקה וסאונד. לאחר נסיון עצום של אלבומי מוסיקה רבים, פרסומות וסרטים הוא האיש שיטפל בסאונד של הפרוייקט שלכם לתוצאה מושלמת.

עמי רוזנבאום

ארט דיירקטור

בוגר תואר ראשון בתקשורת חזותית ב-HIT המכון הטכנולוגי חולון. מביא עימו למעלה מעשר שנים של ניסיון במשרדי מיתוג ופרסום מובילים וכארט דיירקטור עצמאי. אוהב טיפוגרפיה, מתמחה במיתוג. נשוי באושר לעופר ואבא של ארי בן ה-3.

אולג אוקראינסקי

אנימציה ופוסט פרודקשן

רב אומן באפקטים מיוחדים, בוגר תואר ראשון בעיצוב עם התמחות באנימציה ופוסט. חי בדו-מימד אבל חולם בתלת מימד. בעזרת דמיון ללא גבולות ובמקצועיות - הופך כל פרויקט שלכם לזכיר ובולט מעל כולם.

איתי צוקר

מעצב גרפי

איתי הוא מעצב גרפי בעל תואר ראשון בתקשורת חזותית
העפרון האהוב עליו הוא B6
כבר שנים שהוא מצליח לשלב בין כושר גופני לקוי
ורכיבה על סקטבורד.

צביקה סופר

מנהל מחלקת קריאייטיב

קופירייטר ואיש קריאייטיב שיודע להפוך כל רעיון לקמפיין גדול. מביא עימו מעל 20 שנות ניסיון במשרדי פרסום בולטים, שבהם יצר קמפיינים למותגים מובילים והיה אחראי על כתיבת פרסומות לטלוויזיה ולרשתות חברתיות, סלוגנים, תכנים לאתרים, דפי נחיתה וזכה בפרסי קריאייטיב בארץ ובעולם… אבל בינינו, מי סופר?

מור שעל

מנהלת פרויקטים

הרבה יותר בלוגרית, הרבה יותר טוקבקיסטית,
הרבה יותר אינסטושית, הרבה יותר צלמת,
הרבה יותר גאה, הרבה יותר תל אביבית...
בקיצור, more כבר אמרנו?

דנה וסלי

מנהלת לקוחות

דנה, הפרח של המשרד, מגיעה אלינו מכפר ורדים בצפון , וכיום היא מתגוררת עם בעלה בתל אביב.
מביאה איתה ניסיון רב בניהול לקוחות, רקע נרחב בתחום ה- PPC ותואר ראשון בתקשורת. מכורה לקיץ, לים, לשופינג... ולכלבלב ברנרד.

גילי כהן

מנהל לקוחות

אהבה, דיגיטל ורוקנרול.
זה המוטו שמלווה את גילי כהן.
הוא מביא איתו ניסיון רב בשיווק דיגיטלי ובמכירות,
רקע בלימודי פסיכולוגיה
ואהבה גדולה למוזיקה ולנגינה בגיטרה.
מה שמבטיח שכל קמפיין שלכם יהפוך ללהיט גדול.

דיאנה גלוס

מנהלת לקוחות

בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת,
חיה מהבוקר ועד הלילה פייסבוק,
אינשטוש, רשתות חברתיות ודיגיטל,
בין לבין, בעולם האמיתי, היא מגדלת בעל וילד קטן...
תכל'ס, מגיע לה ביג לייק.

שירלי גל

אסטרטגית

שמי שירלי גל ובשנים האחרונות לקחתי חלק בבניית
האסטרטגיה השיווקית ואסטרטגיות התוכן למותגים
המובילים בשוק הישראלי.
עסקתי בהבנת הבעיה העסקית איתה
מתמודדת הפירמה, ותפרתי פתרונות שיווקיים יצירתיים,
עם מטרה אחת לנגד עיניי - תוצאות

אריאל שולמן

מנהל פיתוח עסקי

בוגר תואר ראשון במדעי החברה ויחסים בינלאומיים. מביא איתו ים של ניסיון בחברות נדל''ן מובילות כדוגמת חברת ב.ס.ר. נשוי באושר, גר בת''א ופיתח את התחביב שלו לדרך חיים: אריאל והגלשן שלו היו בכל נקודה בעולם שיש בה גלים טובים. מוטו לחיים: Happy wife - happy life האמת, צודק.