בונים מותגים בתחום הנדל״ן
בואו נדבר רגע על רכישת נדל”ן.
מדובר בקניה הכי משמעותית בחיים.
זו קניה שקולה, קניה במעורבות
הכי גבוהה שיש, קניה שהיא לא
“אימפולס”, אלא תהליך ארוך של בדיקה וחשיבה. בקיצור, קניה מסוג אחר.
בהתאם לכך, גם הפרסום לנדל”ן הוא פרסום אחר. זה לא פרסום “מגניב” וזה לא פרסום שצריך לייצר רק מודעות למותג, זה פרסום שצריך לתת הרבה ערכים מעבר לזה.
עכשיו בואו נגלה לכם סוד קטן… לא כל משרדי הפרסום אוהבים לפרסם נדל”ן.
נכון, מדובר בתקציב למשרד, אבל מבחינתם זה “תיק” לא קטן. אחרי הכל, לרוב אין כאן סרטונים לטלוויזיה או קמפיינים מושקעים לפסטיבלי פרסום בקאן.
אנחנו קצת אחרים. אנחנו דווקא אוהבים נדל”ן. אנחנו אוהבים את המיידיות של האימפקט, אנחנו אוהבים להניע אנשים להחלטות גדולות בחיים שלהם ואנחנו נהנים כאשר עסקאות של מיליונים מתבצעות בזכות הפרסום שלנו.
ואנחנו לא רק אומרים את זה, אנחנו גם מיישמים את זה, הלכה למעשה.
תסתכלו על הקמפיינים שלנו בתחום הנדל”ן, תסכלו על הבאנרים והמיני-סייטים, תראו כמה הם שונים, תראו את ההבדל ברמת ההשקעה וברמת הביצוע.
ההבדל הזה בא מהאהבה שלנו לתחום הנדל”ן והוא גם מה שמייצר את ההבדל במכירות. אחרי שתכננו וניהלנו מאות קמפיינים בתחום הנדל”ן –
ניתן לומר שאנו מתמחים בתחום זה.
רוצים גם אתם קמפיין שעושה את ההבדל בתחום הנדל”ן?
התוויות אסטרטגיות שיווקיות לפרויקטים נדל״ניים.
מיתוג פרויקטים נדל״ניים וחברות.