24/04/2019 :פורסם

לינקדין היא רשת חברתית לאנשי עסקים. אז מה זה בעצם אומר?

מאת: הדס ימיני

קצת נתונים יבשים:

בלינקדין יש מעל ל-500 מיליון חברים ב-200 מדינות ברחבי העולם. לינקדין זמינה למשתמשים בכ-20 שפות שונות, אך חשוב לציין שאינה תומכת בשפה העברית. מעל ל-3 מיליון חברות ברחבי העולם יש פרופיל בלינקדין, וזו הדרך הקלה ביותר ליצור קשרים עסקיים ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים ממוקדים ברחבי העולם.

פרסום בלינקדין

 

אז למי הפרסום בלינקדין מתאים?

הפרסום בלינקדין יכול להתאים לתחומים שונים ומגוונים: תחום ההשמה, נדל”ן בישראל וברחבי העולם, B2B, יצירת שיתופי פעולה עסקיים, ענף הפיננסים, ועוד. זהו כלי מהותי כיון והיכולת לטרגט אנשי מפתח לפי מאפיינים מקצועיים, תחום מקצוע ורמת ההשכלה האקדמית נגישה וזמינה למפרסמים.

ניתן למקד את הפרסום לגולשים בלינקדין לפי: גיל, מיקום, תחום עיסוק, מגדר, תחום תעשייה (טקסטיל, רפואה, היי טק), גודל חברה, תפקיד ( מנכ”ל, סמנכ”ל, מנהל שיווק), השכלה, ועוד.

מודל התשלום של לינקדין, בדומה לפייסבוק וגוגל, עובד לפי כמות חשיפות (CPM), או לפי הקלקות (CPC).

למערכת הפרסום התווספו בחודש האחרון שלושה כלים חדשים:

טירגוט לפי תחומי עניין

אפשרויות פילוח קהלים לפי קטגוריה – המידע נשאב ממנוע החיפוש של בינג’.

לוק אה לייק

במידה ויש לנו ממשק למערכת ה- CRM או דטאות של לקוחות ( רשימות מיילים באקסל), נוכל למקד את הפרסום לאנשים שעובדים בחברות ספציפיות או ללקוחות שהמירו בעבר. בהתבססות על קהלים שמורים, נוכל לייצר קמפיינים המניבים המרות יותר ממוקדות לקהלי היעד שהגדרנו.

קהלים עסקיים

בקרוב לינקדין תציג למפרסמים מעל ל-30 קהלים עסקיים מסוגים שונים, אותם נוכל לנסות לטרגט על מנת להציג מודעות לגולשים בעלי חתכים סוציו אקונומיים גבוהים, או גולשים מחו”ל המעוניינים להשקיע בנדל”ן בישראל, לפי הצורך.

אז איך מתקדמים?

על מנת לפרסם בלינקדין, יש לוודא שיש לחברה שלכם פרופיל פעיל ומעודכן.

לאחר שבנינו פרופיל חברה נוכל להתקדם לבניית קמפיין ממוקד לקהלי היעד שהוגדרו בשלב בניית האסטרטגיה ולהתחיל לפנות ללקוחות פוטנציאליים דרך תוכן רלוונטי.

רוצים לשמוע עוד על פרסום בלינקדין? דברו איתנו

תגובות