15/09/2017 :פורסם
שימוש במספר קריאייטיבים במקביל בקמפיין דיגיטל / שמוליק קורן
שימוש במספר מסרים תוך ביצוע אופטימיזציה ביניהם מקובל ונהוג במערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק. אנחנו מעלים מספר מודעות טקסט ו/או תמונה ומערכת הפרסום מבצעת אופטימיזציה בצורה אוטומטית ומציגה לגולש את המודעות הטובות והממירות ביותר.
מדוע אם כן לא נשתמש בטכניקה זו במסעות פרסום באנרים בדיספליי?
אפשרות הגשה של מספר קריאייטיבים ואופטימיזציה אוטומטית ביניהם, בהתאם לתוצאות.
במקרה של מסע פרסום באנרים בדיספליי, אפשרות זו מורכבת יותר טכנית, אך נגישה בהחלט. במקום לבחור קריאייטיב אחד ולקוות שהוא יעבוד – באמצעות מערכת הגשה של צד ג’ (Gemius GDE של גמיוז הפולנית, או דאבל-קליק של גוגל), נציג לגולשים מספר קריאייטיבים שירוצו במקביל והמערכת תבצע אופטימיזציה אוטומטית ותציג לבסוך את הקריאייטיב הממיר ביותר מביניהם.
למאמר המלא כפי שפורסם באתר “דבר המפרסם” לחצו כאן >>