17/01/2016 :פורסם

כך תבטיחו את הופעתכם הקבועה בראש תוצאות החיפוש בגוגל

 

מי מאתנו לא מכיר את שירות המודעות הממומנות במנוע החיפוש של גוגל, אלו המודעות המופיעות בתחתית או בראש תוצאות החיפוש כאשר גולש מבצע חיפוש למילה או ביטוי מסוים. אם עד היום רציתם להופיע בראש התוצאות הייתם צריכים להציע את המחיר לקליק הגבוה ביותר. כך כל מפרסם התמקם בסדר התוצאות הממומנות בהתאם למחיר המקסימלי שהוא הציע להקלקה. אבל יש עוד דרך פשוטה יותר להופיע בראש תוצאות החיפוש, על זאת נפרט במאמר הבא.

על-פי מחקר של פירמת ראיית החשבון PwC Israel, שפורסם לאחרונה בגלובס, שנת 2016 צפויה להיות שנת מפנה בפרסום הישראלי: בשנה זו יעבור לראשונה חלקו של הפרסום באינטרנט בעוגת הפרסום, את חלקו של הפרסום בטלוויזיה. בעוד הפרסום בטלוויזיה יעמוד על 270.9 מיליון דולר, הפרסום באינטרנט יגיע כבר ל-285.4 מיליון דולר. הפער ילך ויגדל עם השנים עד שבשנת 2018 יעמוד נתח הפרסום באינטרנט בארץ על 356.7 מיליון דולר – המהווה שליש מעוגת הפרסום. מדובר במגמה עולמית, שאינה נוגעת רק לישראל.

googleadwordslogo

גוגל בשנים האחרונות תופסת נתח משמעותי מעוגת הפרסום. מודל התשלום לענקית החיפוש הוא CPC – כלומר תשלום פר הקלקה על המודעה. עלות ההקלקה משתנה מתחום לתחום ובהתאם לתחרות ולביקוש של מילות החיפוש. כאשר כל מפרסם מציע מחיר גבוה יותר מהמתחרה שלו בכדי להופיע בתוצאה גבוהה יותר.

גוגל כידוע, הינה מערכת שעובדת בתצורה דומה למכירה פומבית, אדם אשר יציע את הצעת המחיר לקליק הגבוהה ביותר יופיע במקום הראשון.

כך מתנהלת לה “מלחמה” עיקשת בין המפרסמים השונים, כאשר כל מפרסם מעלה באופן יום יומי את ה”ביד” ( Bid= הצעת המחיר המקסימלית לקליק) ומנסה לסלול את דרכו למקומות הראשונים בידיעה שאם לא יעשה כן – הוא ימצא את עצמו מהר מאד במיקום לא רלוונטי.

המלחמה היום יומית הזו בין המפרסמים, השינויים התדירים בהצעות המחיר לקליק (לפעמים מספר פעמים ביום), והצורך לנהל את כל זה אנושית 24/7, הביאו אותנו לחפש פתרונות נוספים להופעה קבועה במקומות הרצויים בעמוד תוצאות החיפוש.

אנחנו בדיגיטל קלאוד פיתחנו מודל כלכלי שעובד בהצלחה כבר מספר שנים במסגרתו אנו מאפשרים ללקוחותינו הופעה קבועה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש לפי מילות החיפוש המסוימות אותם הם בוחרים מראש, ב- 2 חבילות פרסום אטרקטיביות. להלן – חבילת הבסיס וחבילת הפרימיום.

 

חבילת הבסיס – הופעה קבועה בעמוד התוצאות הראשון

חבילה שנתית המציעה הופעה קבועה של המפרסם בכל חיפוש של מילות המפתח שנבחרו, בעמוד התוצאות הראשון, ללא הגבלה במספר ההקלקות, ובמחיר חודשי קבוע מראש.

חבילת הפרימיום – הופעה קבועה באחד מארבעת התוצאות הראשונות

חבילה שנתית המציעה הופעה קבועה של המפרסם בכל חיפוש של מילות המפתח שנבחרו, באחד מארבעת המקומות הראשונים בעמוד, ללא הגבלה במספר ההקלקות, ובמחיר חודשי קבוע מראש.

יתרונות:

  1. הופעה קבועה במקום המבוקש במשך שנה, ללא התעסקות יום יומית בהתאמת “בידים” ובפעולות המתחרים.
  2. חבילות הפרסום לא תלויות בכמות ההקלקות היומית, כלומר המודעה תופיע מרגע עלייתה לאוויר ועד לתום שנת הפרסום.
  3. מחיר חודשי קבוע ולא משתנה, ב-90% מהמקרים במחיר נמוך יותר ממה שהייתם משיגים בעבודה סיזיפית, מקצועית, יומיומית.
  4. ערך מיצובי למפרסם – נראות קבועה בעמוד התוצאות הראשון מקנה למפרסם ערך תדמיתי וממצב אותו כשחקן מוביל בשוק.

 רוצים לשמוע עוד על חבילות הפרסום שלנו בגוגל? פנו אלינו >>

עולם ה”שיווק דרך תוכן” נחשב כיום לאחד התחומים החמים ביותר בשיווק דיגיטלי. לחצו כאן למאמר בנושא 

תגובות