25/09/2017 :פורסם

מי צריך אתר אינטרנט כאשר אפשר לקבל עמוד / דף מותג בפייסבוק ?

סקר שנערך לאחרונה על ידי חברת מחקרי השוק Lab42 בארה”ב מצא כי 50 אחוזים מ 1,000 משתמשי המדיה החברתית שהשתתפו בסקר מאמינים כי עמודי מותג בפייסבוק  שימושיים יותר מאתרי האינטרנט של המותגים, ו82 אחוזים מרגישים שדפים אלו הם מקומות טובים יותר לאינטראקציה עם מותגים.

עם זאת, מותגים חייבים לנהוג בתבונה בעניין הפוסטים שהם מפרסמים בעמוד, כ 48 אחוזים מהמשיבים לא אוהבים עמודים המפרסמים הודעות/פוסטים לעתים קרובות מדי.

ממצאים או תובנות נוספים מהמחקר של Lab42 :

  • שלושת הדרכים המובילות ביותר באינטראקטציה עם עמודי מותג בפייסבוק הם:  הדפסת קופונים או הנחות; תגובה על פוסטים וסימוני ‘אהבתי’ (לייק) ומידע על מוצרים חדשים.
  • מלבד פרסום פוסטים בתדירות גבוהה מדי, סיבות אחרות הגורמות לנטישת עמודי מותג בפייסבוק: הפסקת אהבה למותג וחוויות לקוח רעה.
  • זה לא סוד שאנשים אוהבים לחסוך כסף, 77 אחוזים מהנשאלים עשו זאת כתוצאה מאהדה של עמודי מותג בפייסבוק; 66 אחוזים חסכו 20$ או יותר ב 12 החודשים האחרונים, ו17 אחוזים חסכו יותר מ 100$.
  • 35 אחוזים מהנשאלים סברו כי מותגים היו קשובים אליהם יותר בפייסבוק מאשר בכל מקום אחר.

אין ספק. צרכנים מעדיפים לתקשר עם המותגים האהובים עליהם בפייסבוק.

טכנית ניתן לבנות על הפלטפורמה של פייסבוק, תוך שימוש בטאבים ייעודיים, זירה רחבה למותג או חברה, זירה בה הצרכנים מעדיפים להשתמש יותר מכל זירה אחרת לרבות אתרי אינטרנט.

משרד דיגיטל קלאוד – סוכנות דיגיטל המתמחה בהקמה וניהול של דפי מותג בפייסבוק.

פורסם לראשונה בבלוג AllFacebook.com

רוצים לשמוע עוד על פייסבוק וניהול עמוד מותג ? דברו איתנו

ואם הגעתם עד כאן – בוודאי יעניין אתכם לקרוא על פרסום באינטרנט מאמרים מקצועיים >>

תגובות