15/12/2014 :פורסם

ככל שמגמת הדיגיטליזציה מתרחבת, מלאכת ניהול הקמפיינים הפרסומיים באינטרנט הופכת להיות מורכבת ומאתגרת יותר ויותר עבור מפרסמים ומשרדי האינטראקטיב:

ריבוי פלטפורמות פרסומיות (Web, Mobile, Video, Facebook, Google), העדר מערכת מדידה סטטיסטית, הסתמכות על דוחות המדיות בהם אנו מפרסמים, נתונים סטטיסטיים חלקיים (המדיות מספקות נתוני חשיפות והקלקות בלבד), אין דיווח בזמן אמת (רק דוחות כשמבקשים או בתום הקמפיין) ובעיקר, לוקה בחסר האופטימיזציה בזמן אמת שהיא אחת מהיתרונות הבולטים של מדיה זו.

על מנת להגיע למימוש מלא של פוטנציאל הקמפיין וניתוב נכון של התקציב במקרה הצורך, פותחה מערכת שהופכת את מלאכת ניהול הקמפיין למקצועית ויעילה יותר – מערכת ניהול ומדידה אחידה לכלל פעילות הדיספליי:  Gemius GDE

DirectEffect

המערכת מאפשרת למפרסמים:

  • ניהול שוטף לכלל הקמפיינים ממקום אחד, מערכת אחת.
  • תמיכה בכל הפלטפורמות הפרסומיות.
  • דיוק מרבי ואפשרות למידע זמין ללא תלות בגורמים חיצוניים ע”י מערכת אובייקטיבית.
  • אפשרויות פילוח נרחבות (דמוגרפי, יוזרים, וכו’).
  • אופטימיזציה בזמן אמת לפי חשיפות, הקלקות, לידים, קריאייטיב, מדיה או כלים.
  • דוחות עפ”י התאמה בזמן אמת .
  • הצגת מספר גולשים אמיתיים (Real Users), לפי פלטפורמה, מדיות, כלים וקריאייטיב.
  • אפשרות הגשה של מספר קריאייטיבים ואופטימיזציה אוטומטית ביניהם, בהתאם לתוצאות.

ניהול קמפיין חכם + טכנולוגיה = קמפיין דיגיטל מנצח!

 מערכת המדידה של גמיוז

המטרה: ניצול מרבי של תוצאות הקמפיין הדיגיטלי.

האמצעים:  מערכת מתקדמת המנהלת את הקמפיין בצורה חכמה ויעילה, תוך ביצוע אופטימיזציה יום-יומית ובזמן אמת.

יתרונות המערכת – לטווח הארוך :

  • במהלך הקמפיין – פילוח וחיתוך קהלי מטרה .
  • בסיום הקמפיין – ניתוח קהל היעד וקבלת מודל סוציו-דמוגרפי.
  • מאפשר למידת קהל המטרה לפעילות שוטפת ולקמפיינים עתידיים.
  • שמירת דאטה ואחסון מידע חשוב לשימושים עתידיים.

 יתרונות השימוש במערכת – בעיקר חיסכון בעלויות:

חיסכון בעלויות המדיה בזכות אופטימיזציה של בין 10-20%!

  • אין צורך בקידודים והתאמות גודל של הסטודיו פר אתר.
  • הוראת סגירה אחת פשוטה ויחידה במקום סגירה פר פלטפורמה \ פר אתר.
  • החלפת קריאייטיבים ודפי נחיתה בכל זמן וללא תלות במדיות.

Digital Advance Technology Create The Best ROI

אודות  Gemius

חברת Gemius הוקמה בפולין בשנת 1999 ע”י יזם אמריקאי. תוך פחות מ-5 שנים מיצבה עצמה כחברת המחקר און-ליין הגדולה במרכז ומזרח אירופה.

Gemius פועלת כיום בכ- 30 מדינות (אזור מזרח/מרכז אירופה, פורטוגל, דנמרק, נרווגיה, תורכיה), זכתה ב- 16 מכרזים למדידת רייטינג – שיתוף פעולה על וועדות מדרוג מקומיות. Gemius מודדת כ- 1000 קמפיינים מידי חודש, בשת”פ צמוד עם משרדי הפרסום המובילים בעולם (Media com, Carat, Zenith, Mccann, Pan media, Havas, OMG).

ל-Gemius  מוצרי מחקר רבים ומגוונים (למפרסמים, לאתרים ולמשרדי פרסום) ביניהם מוצרים למדידת טרפיק, מחקרי און-ליין, כלים מקצועיים לאתרים.

למשרדי פרסום ואינטראקטיב:

  • מדידה,הגשה ואופטימיזציית קמפיינים (gDE+)
  • מוצרי מחקר שונים

למפרסמים:

  • כלים לניתוח פרופיל סוציו-דמוגרפי וטרפיק באתר המפרסם.
  • כלים לניתוח פרופיל משתמש לאחר קמפיינים (על בסיס הגשת קמפיינים gDE+).
  • מחקרי מודעות און ליין (branding).

לאתרי אינטרנט:

  • כלים לאופטימיזציית אתרים – ניתוח לינקים/הקלקות בדף  –  heatmap.
  • מדידת טרפיק לאתרים.
  • כלים להגשת קמפיינים.

Gemius בישראל

בדצמבר 2007 זכתה Gemius, המיוצגת בישראל על-ידי ארז בהט, בשיתוף עם חברת המחקר ‏‏Market Watch‏ בבעלותו של אבינעם ברוג,  במכרז למדידת הרייטינג באתרים בישראל.

Gemius הבינלאומית מספקת בסיס טכנולוגי ומתודולוגי הנדרש למדידת הרייטינג ולמוצרי המדידה השונים. שירות ותמיכה למערכות השונות של החברה מבוצעים על ידי צוות ישראלי מקומי וצוות בינלאומי.

דיגיטל קלאוד אינטראקטיב בחרה במערכת ההגשה והמדידה של Gemius לניהול הקמפיינים הפרסומיים מתוך ניסיון והבנה כי זו המערכת היעילה והטובה ביותר עבור לקוחותיה.

תגובות