21/05/2012 :פורסם

הכלל מס’ אחד ביצירה ופיתוח אפליקציה לפייסבוק הוא ליצור שירות בעל ערך ותועלת אמיתית לגולש המשלב גם ערך של הנאה ובידור.

בישראל 5 מיליון גולשים באינטרנט. למעלה מ 3 מיליון מהם חברים ברשת החברתית פייסבוק. מחקר שהתפרסם לאחרונה ב eMarketer גורס כי השיווק ברשתות החברתיות, ה “ניו מדיה”, כבר מזמן עבר מ Nice to have ל Must to have.

74% מהנשאלים ציינו כי הם מתרשמים לחיוב מפעילות של מותגים במדיה החברתית. 72% ציינו כי אינטראקציה כזו מחזקת את הרצון שלהם לקשר עם החברה והמותג. כ-20% מהחברים ברשת חברתית אוהדים או חברים בקבוצה של מותג או חברה מסחרית. בקרב בני נוער בגילאי 13-17 שיעורם גבוה בהרבה ומגיע ל-32%. (סקר TIM פברואר 2010).

חברות ומותגים ברחבי העולם הבינו את הפוטינציאל הגלום בשיווק ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט והשכילו למנף את הצלחתן למיתוג והגדלת המחזור העיסקי ע”י יצירת אפליקציות. בפייסבוק עשרות אלפי אפליקציות. החל ממשחקים דרך גימיקים (זריקת כבשים, זריקת קרמבואים) וכלה בכלים שימושיים אמיתיים. שיטת השיווק המבוססת על הזמנת חברים לאפליקציה היא מוצלחת במיוחד. בהשקעה קטנה יחסית ניתן לייצר אפליקציה שהגולשים יפיצו מאחד לשני בצורה ויראלית. אפליקציה טובה המותקנת בפרופיל הגולש מהווה תזכורת ואינטראקציה יומיומית עם המותג. היא גם מהווה צינור להעברת מסרים שיווקיים, עדכונים שוטפים מבצעים וכד’.

דיגיטל קלאוד מתמחה בפיתוח אפליקציות ומשחקים המשרתים מותגים.

תגובות