17/12/2019 :פורסם

DFA של דאבל קליק – הדור החדש של מערכות הגשה וניתוח קמפיינים שכל מפרסם או סוכנות דיגיטל חייבים להכיר

הבנת התנהגות הגולשים באינטרנט, מה מניע אותם, התאמה של פרסום משתנה למיקסום תוצאות הקמפיין היא משימת העל הניצבת בפני מנהלי קמפיינים דיגיטלים במשרד אינטראקטיב של היום.
פתרונות הפרסום של משרד דיגיטל קלאוד מבוססים בין היתר על  הטכנולוגיה של DoubleClick המספקת את הצורך הזה, והרבה מעבר. תכירו את ה- DFA.

ה- DoubleClick For Advertisers) DFA) – מערכת הגשת הפרסום המתקדמת של גוגל, הנה הפלטפרומה הטכנולוגית המובילה כיום בעולם, באמצעותה ניתן להגיש, לעקוב, לנהל, לנתח ולשפר משמעותית את תוצאות הקמפיינים הדיגיטלים.

ה- DFA מאפשר לסוכנות דיגיטל או משרד דיגיטל:

  • מדידת המרות, שיווק חוזר ומיטוב הקריאייטיב כדי לשפר את היעילות.
  • הפקת תובנות מעשיות ממסע הפרסום, תובנות המבוססות על נתונים מאוחדים ודוחות מתקדמים והכל בזמן אמת של מסע הפרסום.
  • דוחות משולבים להצגת התוצאות המלאות של מסעות הפרסום והוכחת הערך של קניית המדיה.
  • הבנה עמוקה יותר של הפעילות לשם שיפור תוצאות הקמפיינים.
  • יעילות תפעולית, הפחתת עלויות ללקוח וחסכון בזמן בשלבי ההגשה של הקמפיין והאופטימיזציה באתרים השונים.
  • החלפה של הקריאייטיבים בצורה אוטומטית בזמן אמת תוך כדי הקמפיין והגשת המסרים המניבים את הביצועים הטובים ביותר לשיפור מתמיד של תוצאותיו, ללא תלות במחלקות התפעול של האתרים וללא התערבותם.
  • שליטה ובקרה באמצעות מערכת ניהול מרכזית שאינה תלויה בגורמים חיצוניים כמו האתרים המגישים את הפרסום.
  • ייצור רשימות פרופילים מפולחות למטרות פרסום חוזר (Retargeting) .
  • סימון הלקוחות לצורך מעקב ביצועים והגשת קריאייטיב משתנה גם כשהם גולשים מאתר לאתר כך שקבלת ההחלטות, תוך התייחסות לנתוני כלל הקמפיין בכלל האתרים הכלולים בפריסת המדיה ולא בהתייחס לכל אתר בנפרד.
  • שליטה על Reach ו- Frequency לגולש על מנת למנוע חשיפה מיותרת, חוסר יעילות ושחיקה של הקמפיין.
  • דיווח מהימן ואחיד המקיף את כלל האתרים ומוצרי הפרסום.
  • ניתוח מתקדם של התנהגות הגולשים, לרבות ביצועים ופעולות הנובעות מחשיפה בלבד ולא רק כתוצאה ישירה של הקלקה
  • ניתוח חכם ומדויק של פריסת המדיה, השוואת הביצועים במדדים השונים (לדוגמא: ROI ,Conversion וכד’) והבנת התרומה של כל אחד מהאתרים לתוצאות הקמפיין לרבות התרומה “השקטה” של אתרים מסוימים בתוך פריסת מדיה.

Retargeting

ה – DFA מתחבר ישירות לרשת הדיספליי של גוגל

החדשנות בתחום ה Retargeting– פורצת גבולות ומתממשקת ישירות לרשת ה- GDN של גוגל (Google Display Network).

אם עד היום מערכת DFA אפשרה לנו לייצר רשימות פרופילים מפולחות למטרות פרסום חוזר (Retargeting)  באמצעות המדיה שרכשנו בלבד, הרי שמהיום, חוקי המשחק משתנים ומעניקים לנו יתרון אדיר בניהול מסע הפרסום.

באמצעות חיבור ישיר של DFA לרשת הדיספליי של גוגל – ניתן לפנות שוב לאותם קהלים שנחשפו לקמפיין, באמצעות רכישת מדיה ממוקדת אליהם בלבד. המשמעות היא שאפילו לאחר שהגולשים עזבו את המיניסייט או התעלמו מהבאנרים שלנו, המודעות ו/או הבאנרים יעקבו אחרי אותם לקוחות פוטנציאלים ויחשפו מולם מסרים שונים בהתאמה אישית.

ניסיוננו ומחקרים רבים בתחום מלמדים כי שימוש בטכנולוגיית Retargeting מביא ליחס הקלקה (CTR) + המרה גבוה יותר בקמפיין.

לסיכום,

ניהול מדיה הוא אחד מההיבטים הדורשים לא מעט השקעה ומקצועיות גבוהה מ- משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל בניהול מסע פרסום באינטרנט. הוא גם אחד ההיבטים המשפיעים דרמטית על השורה התחתונה של תוצאות הקמפיין.

ה– DFA של דאבל קליק, בשילוב כלים טכנולוגיים נוספים, מאפשרים למשרד דיגיטל קלאוד לנהל בצורה אופטימאלית את הקמפיינים של לקוחותיה באינטרנט.

מאמר נוסף המסביר את נושא ה Remarketing של גוגל.

תגובות