06/07/2012 :פורסם

אנו בעיצומו של תהליך שינוי הרגלי הגלישה באינטרנט, במסגרתו משווקים רבים מתלבטים בשאלה באיזה סוג דף נחיתה או מיניסייט עליהם להשתמש בקמפיין פרסומי,

דף נחיתה בפלאש (אז יפספסו את הגולשים שהמכשיר איתו הם גולשים אינו תומך בפלאש (אייפון, אייפד),

דף נחיתה ב HTML (אז יוותרו על אפשרויות אנימציה מרשימות הקיימות בפלאש),

או בכלל דף נחיתה המותאם למובייל (לטובת 38% הגולשים מהסלולר).

במאמר זה נבחן את סטטיסטיקות הרגלי הגלישה נכון להיום ונציג את הפיתרון המומלץ. ובקיצור נענה על השאלה מה עדיף דף נחיתה בפלאש או דף נחיתה ב HTML.

תחילה נבחן את הרגלי הגלישה באינטרנט נכון להיום:

בשנים האחרונות טלפונים סלולריים חכמים (סמארטפון), ובאחרונה מחשבי לוח (טאבלטים), הפכו לנפוצים יותר ויותר וחוללו מהפכה בדרך בה אנו גולשים באינטרנט.

2012: מכירות הסמארטפונים עוברות את מכירות המחשבים

51% מהישראלים מחזיקים סמארטפון
כלכליסט פברואר 2012

38% מהגולשים בישראל גולשים מהמובייל או מטאבלט ע”פ ממצאי סקר וועדת המדרוג

בכדי להשלים את התמונה נבחן בנוסף גם את נתח שוק מערכות ההפעלה סמארטפון בישראל:

על פי נתונים שהציגה בפברואר 2012 חברת המחקר IDC ישראל

מניתוח הנתונים עולה כי:

14.5%! מהגולשים באינטרנט אינם רואים דפי נחיתה בפלאש אותם יוצרים משרדי פרסום ללקוחותיהם בקמפיינים פרסומיים.

14.5% מתקציב הפרסום מתבזבז על חשיפה לגולשים שלא נחשפים לקמפיין.

כל היתר (סה”כ 38%) נחשפים לדף נחיתה שאינו מותאם למובייל –

מה שמוריד משמעותית את יחס ההמרה.

נתון מדאיג. אז מה עושים?

דף נחיתה גם גם וגם:

גם גירסת פלאש עשירה באנימציות

גם גירסת HTML לגולשים מטאבלטים שאינם תומכים בפלאש

וגם גירסה ייעודית מותאמת לגולשי ה- Mobile

איך זה עובד?

קוד מיוחד שפיתחנו מזהה מאיזה מכשיר הגיעו לדף נחיתה שלנו.
במידה וזוהה כי במכשיר קיימת תמיכה בפלאש מוגש דף נחיתה בגירסת פלאש
במידה וזוהה כי לא קיימת תמיכה בפלאש – מוגשת גירסת ה HTML
ואם זוהה מכשיר Mobile – מוגשת גירסה ייעודית של דף נחיתה מותאם למובייל.

כך אנחנו לא מפספסים 38% מהגולשים.

אנו בעלי ניסיון ויכולת להוציא לפועל במהירות ובמחיר תחרותי חבילה חכמה ומתקדמת זו

להזמנות ופרטים נוספים פנו אלינו >>

תגובות