26/02/2020 :פורסם

remarketing

אנשי השיווק הדיגיטלי ומנהלי קמפיינים ב- משרדי דיגיטל מובילים, עושים שימוש קבוע ויומיומי בטכניקת הרימרקטינג (Remarketing) – שיטת “השיווק מחדש” המאפשרת למפרסמים ולמותגים “לעקוב” אחר המבקרים באתר / בעמוד הנחיתה. במיוחד אחרי אלו שעזבו אותו מבלי שביצעו רכישה או המרה, ולהמשיך להציע ואולי אף לשפר, את הצעתם העסקית עד שתתבצע עסקת הרכישה.

איך זה עובד?

גולש מבקר באתר האינטרנט או בעמוד הנחיתה שלנו, אנחנו “צובעים” אותו (המונח המקצועי לתיאור קהל יעד שסומן ברשימה ע”י שתילת עוגייה (Cookie) בדפדפן ממנו הוא גולש). בשלב הבא כשהוא יעזוב את האתר שלנו וימשיך לגלוש באתרים אחרים – נמשיך לעקוב אחריו ונציג לו מסר חדש, בתקווה שהפעם הוא יחליט ללחוץ על הבאנר וימיר (קנייה / רכישה / השארת פרטים במיניסייט וכד’).

למה הדבר דומה?

לחנות בקניון אותה עזבתם מבלי לבצע רכישה. אתם ממשיכים לטייל להנאתכם בקניון ואז, כאילו במקרה, ניגשת אליכם נציגה חיננית של אותה החנות, שזה עתה עזבתם, ומציעה לכם קופון הנחה בשווי חמישים שקלים למימוש בחנות. גאוני נכון?
אבל מה אם שובר חמישים השקלים לא הניע את הצרכן לרכישה? מה אם הוא לא תופס את השובר ככזה אטרקטיבי ובוחר להתעלם ולהמשיך הלאה? מה תהיה התוצאה המשוערת בה נציגת החנות תמשיך ותעקוב אחריו בקניון ותחזור להציע לו את אותו שובר הנחה בגובה חמישים שקלים?
ככל הנראה בשלב כלשהו היא תעורר בו אנטגוניזם, הוא אפילו עלול להתרגז…

אבל מה אם הנציגה תציע משהו חדש?

למשל מבצע 1+1 על כל החנות רק היום ורק עבורו? הסיכוי שהוא יחזור לחנות ויבצע רכישה גדל, נכון?

זהו בדיוק הרעיון ביצירת היררכיית מסרים ברימרקטינג וזה אפשרי רק במערכות הגשת פרסום מתקדמות ((ad serving platform’s דוגמת ה- Campaign Manager שלGoogle .

באמצעות Google Campaign Manager, אנחנו יכולים לייצר סדרה של מסרים ולהגדיר באילו תנאים נציג כל אחד מהם.

נניח שבחרנו להציג שלושה מסרים, נקרא להם לצורך העניין קריאייטיב A,B ו C. קבענו את התנאים בהם יופיע כל מסר, לדוגמא – החלטנו שמסרA  יופיע 3 פעמים ואם הוא לא המיר נעבור להציג את מסר B פעמיים, ואם גם הוא לא המיר בתורו, נעבור למסרC  שיוצג רק עוד פעם אחת בלבד. הרבה יותר חכם, נכון?

כל זאת מבלי שציינו את היתרון הנוסף – כשפרסומת שלכם “עוקבת” אחרי הגולש ונחשפת באתרים בהם הוא גולש, נוצרת עבורכם תדמית של חברה גדולה המפרסמת בכל רחבי הרשת בהיקפים גדולים.

השימוש בהיררכיית מסרים כזו היא רק אחת מהיכולות שמציעה לנו מערכת הגשת הפרסום המקצועית והמתקדמת של גוגל, באמצעותה ניתן להגיש, לעקוב, לנהל, לנתח ולשפר משמעותית את תוצאות הקמפיינים הדיגיטליים.

יתרונות נוספים של Google Campaign Manager:

  • מדידת המרות, שיווק חוזר ומיטוב הקריאייטיב כדי לשפר את היעילות.
  • הפקת תובנות מעשיות ממסע הפרסום, תובנות המבוססות על נתונים מאוחדים ודוחות מתקדמים והכל בזמן אמת.
  • דוחות משולבים להצגת התוצאות המלאות של מסעות הפרסום והוכחת הערך של קניית המדיה.
  • הבנה עמוקה יותר של הפעילות לשם שיפור תוצאות הקמפיינים.
  • יעילות תפעולית, הפחתת עלויות ללקוח וחסכון בזמן בשלבי ההגשה של הקמפיין והאופטימיזציה באתרים השונים.
  • החלפה של הקריאייטיבים בצורה אוטומטית בזמן אמת תוך כדי הקמפיין והגשת המסרים המניבים את הביצועים הטובים ביותר לשיפור מתמיד של תוצאותיו, ללא תלות במחלקות התפעול של האתרים וללא התערבותם.
  • שליטה ובקרה באמצעות מערכת ניהול מרכזית שאינה תלויה בגורמים חיצוניים.
  • שליטה על Reachו- Frequency לגולש על מנת למנוע חשיפה מיותרת, חוסר יעילות ושחיקה של הקמפיין.
  • דיווח מהימן ואחיד המקיף את כלל האתרים ומוצרי הפרסום.
  • ניתוח מתקדם של התנהגות הגולשים, לרבות ביצועים ופעולות הנובעות מחשיפה בלבד ולא רק כתוצאה ישירה של הקלקה.
  • ניתוח חכם ומדויק של פריסת המדיה, השוואת הביצועים במדדים השונים (לדוגמא: ROI ,Conversion וכד’) והבנת התרומה של כל אחד מהאתרים לתוצאות הקמפיין לרבות התרומה “השקטה” של אתרים מסוימים בתוך פריסת מדיה.

במשרד דיגיטל קלאוד, סוכנות דיגיטל – צברנו מאות שעות הגשה של פרסום דיגיטלי באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות השמורות בדר”כ ל חברות שיווק דיגיטלי ו- משרדי דיגיטל מובילים. רוצים לשמוע עוד? אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן

תגובות