16/01/2015 :פורסם

מי לא מחזיק כיום בכיס מכשיר סמארטפון? לפי סקר שערכה חברת TNS האמריקאית בישראל בתחילת שנת 2014, ובו השתתפו 752 בוגרים ישראלים, שיעור חדירת הסמארטפונים בישראל הוא 86%, מספר הזהה לזה של חדירת מכשירי הטלויזיה!, והמספרים רק עולים.

בשנה האחרונה חלה קפיצת מדרגה משמעותית ביכולות הסמארטפונים ובפוטנציאל הפרסומי הגלום בהם, וזאת בזכות כלי פרסום חדשים שפותחו, המנצלים את יכולות המכשיר לפרסום הרבה יותר מתוחכם. במאמר הבא נסקור את הבולטים שבהם. חדשנות בפרסום במובייל.

111

Rich media – Banner

השלב הבא של מודעות הפרסום במובייל – באנר שמופיע בתוך אפליקציה תוך כדי השימוש בה, לחיצה על הבאנר פותחת את עמוד הנחיתה בתוך האפליקציה מבלי לצאת ממנה.

Rich media – Inner Page

עמוד נחיתה חכם – מולטי טאץ’ אשר יודע להשתמש במאפייני המכשיר, לרבות: מצלמה, L.B , C2C ועוד.

Rich media – Gamification

מעברוני משחק – מיני משחקים שמופיעים בזמן הגלישה בסלולר, אשר מזמינים את הגולש לאינטראקציה קצרה ומהנה שבסופה, יידרש להשאיר פרטים.

Rich media – Multi Video

חוויה עשירה של סרטוני וידיאו קצרים שמופיעים בתוך האפליקציה. הסרטונים אינם מפריעים לחוויית המשתמש, הם מופיעים כאשר יש עצירה במשחק או מעבר בין מסכים. כך נוצרת סינרגיה מושלמת בין הפרסום לאפליקציה.

מיטב הCase Studies  לשנת 2014:

 

פרסום המשלב סריקת QR-CODE ואפליקציה. כך מפרסמים חופשה מלאת שמש בפיליפינים באחת מהמדינות הגשומות בעולם. כל מה שצריך זה ספריי דוחה מים, אפליקציית סריקת QR CODE, ואתר מותאם.

קמפיין משחק – Gamafication של חברת KFC

KFC ביקשה להמחיש ללקוחותיה שנתחי העוף אותם היא מגישה אינם מתועשים והם נחתכים, מוכנים ומבושלים ע”י אנשים אמיתיים וככאלו הם אינם דומים אחד לשני. אז היא יצרה אפליקציה בה היא הזמינה אותם לצלם נתח עוף מהמנה שהוגשה להם. האפליקציה סרקה את נתח העוף וניסתה למצוא התאמה בין הצורה שלו לצורות אחרות קיימות, במידה ונמצאה התאמה – הלקוח זכה בפרס.

פרסום פרסונאלי בזמן אירוע המוני – (הופעה)

חברת דוריטוס הנועזת בנתה מכונת חטיפים בגובה 21 מטרים, אשר מופעלת במהלך הופעה מטורפת באמצעות אפליקציה, בכל בחירה של חטיף, אפקט גרנדיוזי אחר מתרחש על הבמה.

הפעלת חיישנים מתקדמים באמצעות אפליקציית מובייל

חברת הקונדומים דורקס יצרה קמפיין במסגרתו הם אפשרו לבני זוג הנמצאים רחוק זה מזה, לגעת אחד בשנייה, זאת ע”י חיישנים מיוחדים הנשלטים ע”י אפליקציה ייעודית. החיישנים הותקנו על חזייה ותחתונים…

רוצים לשמוע עוד על פרסום במובייל? פנו אלינו >>

 

תגובות