16/03/2013 :פורסם

ההבחנה בהבדלי היכולות של משרד פרסום מסורתי ומשרד אינטראקטיב יכולה להיות קשה וכמו עם רוב החוויות, עד שאתה לא מתנסה וחווה – אתה לא באמת מבין את ההבדל. במאמר זה ננסה לשפוך קצת אור על הנושא.

 

WO-ROBORAPTOR

ההבחנה בין משרד פרסום לבין משרד אינטראקטיב, או סוכנות דיגיטלית, יכולה להיות מטושטשת ומבלבלת. הסיבה לכך, בחלקה, היא שהרבה משרדי פרסום מסורתיים מתייחסים לעצמם כסוכנות דיגיטלית למרות שרבים מהם נאבקים בכדי להדביק את הפער הקיים בעיצוב, בשיטות השיווק ופיתוח הקונספטים.

חברות אינטראקטיב גדלו במהירות בשנים האחרונות והסיבה לכך היא תהליך דיגיטליזציה העובר על עולמנו וחדירת הזירות החברתיות לחיינו.  חברות בעלות אוריינטציה -דיגיטלית היו בעמדת הסתגלות קלה יחסית להתפתחות המהירה של העולם הדיגיטלי, בשעה שמשרדי פרסום מסורתיים ניסו להבין מושגים בסיסיים ביותר, המצויים ביסוד עולם האינטראקטיב.

זה נשמע אירוני, לכאורה למשרדי הפרסום היה אמור להיות יתרון על פני משרדי אינטראקטיב צעירים יחסית המפלסים את דרכם בעולם הפרסום. אולם המכשול עבורם היה בעיקר טכני.

הדרישות הטכניות הדרושות כדי לגשר על תהליך יצירה הקיים בפרסום מסורתי לביצוע פעילות אינטראקטיבית היוו לצוות שאינו טכני – התנגשות בין תרבויות ממש. ולכן משרדי הפרסום המסורתיים העדיפו להתמקד בעולמות שהם מכירים – הפרסום המסורתי שגם הניב להם הרבה יותר כסף.

משרדי אינטראקטיב צמחו מתוך התחום הטכני הראשוני של האינטרנט (פיתוח אתרים, מערכות טכניות) ולכן היה להם יתרון בהבאת פתרונות טכניים וחדשנות במהירות לתחום השיווק באינטרנט.
למשרדי אינטראקטיב היתה היכולת להמציא פתרונות שיווק באינטרנט, בעוד שסוכנויות פרסום מסורתיות היו תלויות בפתרונות שנוצרו על ידי חברות אלה.

ארגון גדול, איטי, עם תקורה גבוהה ויכולת טכנית נמוכה, אינו יכול להתחרות באמת עם ארגון קטן, גמיש, בעל אוריינטציה טכנית, שכבר מבין את הערך וכוחו של האינטרנט והרשתות החברתיות. עלויות נמוכות יותר בשל תקורה נמוכה יותר, זמן אספקה ​​מהיר יותר בשל המומחיות הטכנית המהותית הקיימת בחברות האינטראקטיב – בנו את העסק שלהם.

אתה צריך לשכור משרד פרסום מסורתי המספק שירותים דיגיטליים, או שאתה צריך לשכור משרד אינטראקטיב המספק רבים משירותיו של משרד פרסום מסורתי?

אנו מקווים שהמאמר הזה עזר לך להחליט.

והנה 6 כללים לבחירת משרד אינטראקטיב

Digital Cloud הינו משרד אינטראקטיב המתמחה בפרסום באינטרנט ומעמיד לרשות לקוחותיו ענן דיגיטלי לכלל צרכי המותג בפעילותו בסביבה הדיגיטלית.

החברה כוללת צוות מקצועי של 18 מומחים, אשר מקדיש את כל זמנו ומרצו ללימוד, ניתוח, תכנון, וביצוע של פעילות שיווקית אינטראקטיבית, חדשנית, יצירתית ופורצת דרך, המקפלת בתוכה ערך עסקי אמיתי ללקוח. הידע הרב שנצבר בחברה מאפשר לנו לבצע פרויקטים שיווקיים גדולים ומורכבים בסביבת ה WEB.

החזון שלנו: להוות יחידת עילית מקצועית ומתקדמת המובילה עסקים להתפתחות וצמיחה באמצעות המדיה הדיגיטלית.

תגובות