23/11/2015 :פורסם

פרסום מבוסס מיקום. תכירו את Waze

פרסום ב waze

 Waze הינה אפליקציה חברתית סלולרית המאפשרת לנהגים לבנות ולהשתמש בידע על מצב הכבישים בזמן אמת. השירות כולל מפות המתעדכנות ברציפות, התרעות על עומסי תנועה ותאונות, ומידע המציע למשתמשים את הדרך המהירה ביותר להגיע ליעד שלהם.

Waze פועלת על גבי הטלפונים הסלולריים של נהגים בדרך ומעדכנת מפות ומצב תנועה תוך כדי הנסיעה. בנוסף, נהגים יכולים לדווח גם באופן עצמאי ולעדכן משתמשים אחרים על מה קורה בכביש, כולל התראות על תאונות, ניידות משטרה, פגעי מזג אוויר, הנחות על דלק ועוד.

בשנת 2013 השתמשו בWaze יותר מ51 מליון! נהגים. זו גם השנה בה נרכשה Waze ע”י גוגל בסכום של 966 מיליון דולר.

Waze מציעה למפרסמים מגוון כלי פרסום מבוססי מיקום.

  • מה הם אפשרויות הפרסום ב- Waze?
  • למי מתאים הפרסום ב- Waze?
  • כמה זה עולה?

על אלו ועוד במאמר הבא:

Waze בישראל:

  • כמות נהגים חודשית: 3 מיליון
  • כמות נהגים יומית: 850,000
  • ממוצע זמן שימוש לנהג בחודש: 5 שעות
  • ממוצע שימושים לנהג בחודש: 18 פעמים

היתרונות בפרסום ב- Waze:

הייחודיות ב- Waze בניגוד ל- GPS רגיל היא שרוב המשתמשים מפעילים את התוכנה גם כשהם יודעים את הדרך, וזאת בגלל היכולת שלה לדווח בזמן אמת על פקקים, חסימות, מצלמות, וכו’. המערכת יכולה למקד את הפרסומות לפי אזור בו לקוח פוטנציאלי נמצא או אזור שהוא אמור להגיע אליו ובאיזו שעה זה קורה. (אם לקוח בדרך הביתה מהעבודה לא יעניין אותו לאכול צהריים). לפי מצב התנועה, לפי מזג האוויר ולפי אורך הנסיעה.

למי מתאים הפרסום ב- Waze:

פרויקטי נדל”ן, מרכזי קניות, מוסכים, תחנות דלק, חדרי כושר, מסעדות, בתי קפה, מרכזי שירות, אטרקציות ועוד.

מודל התשלום הוא CPC, כלומר – עלות פר הקלקה. ניתן להגביל את התשלום החודשי בהתאם לתקציב של המפרסם.

כלי הפרסום ב- Waze:

חיצים ממותגים

1

החיצים מצביעים על מיקום בית העסק. הם מופיעים באופן ממותג מיד לאחר פתיחת האפליקציה וטרם תחילת הניווט. הקלקה על החץ מראה למשתמש היכן ממוקם בית העסק על המפה ומאפשרת לו לקבל מידע נוסף או לנווט לבית העסק.

סיכות ממותגות

הסיכות הממותגות הן כמו שלטי חוצות דיגיטליים, מציגות ומתזכרות את הנהגים אודות מיקום בית העסק. לסיכות ישנן אפשרויות אינטראקטיביות המאפשרות לנהגים ללמוד אודות בית העסק. על המפה מוצגות במקביל לא יותר מ-4 סיכות.

2

חיפוש ממותג

המשתמשים מחפשים בתי עסק ומותגים ולא כתובות. בית העסק יופיע באופן ממותג ובהתאמה למיקום הגיאוגרפי בו נערך החיפוש.

3

 

הנעה לפעולה – RICH TAKE OVER

כלי הפריים המוביל ב-Waze !

כלי זה מוצג כשהרכב בעצירה מוחלטת בלבד!

4

קיימות מספר אפשרויות להנעה לפעולה, כמו:

  • שמור לשימוש מאוחר יותר
  • שמור מיקום
  • סע לשם
  • התקשר לבית העסק

יש גם אפשרות של חשיפה למותג או מסר ללא הנעה ספציפית לפעולה.

שמור את המיקום עכשיו, נווט אחר כך!

המשתמשים יכולים לשמור את מיקום בית העסק. במקרה כזה המיקום נשמר באופן ממותג להיסטוריית הניווטים ומאפשר ניווט מאוחר יותר.

קיימת אפשרות לשלוח הודעת “פוש” כתזכורת לשמירת המיקום לנהגים שבחרו באופציה ‘שמור מיקום’.

פרסום בוידאו

לאחרונה התווספה האפשרות לפרסומת בוידאו.

5

 

 

מגוון פילוחים

האפליקציה מאפשרת להגיע למשתמשים על פי פילוחים מגוונים:

  • מבוסס שעות – הודעות שונות במהלך היום.
  • עבודה & בית – מאפשר להגיע לקהל ממוקד בשעות השיא בדרכו לעבודה ו/או הביתה.
  • מבוסס מצב התנועה – מאפשר להגיע למשתמשים כאשר הם בפקק.
  • מבוסס תנאי מזג אוויר – כיוון משתמשים לעסק שלך בתנאי מזג אוויר מסויימים.
  • מבוסס מערכת הפעלה – ios או אנדרואיד.
  • טווחי נסיעה בק״מ – מאפשרים למפרסם להיות שם בנסיעה ארוכה או קצרה בהתאם למוצר.
  • מבוסס יעד – להגיע למשתמשים בקונטקסט מותאם ליעד הנסיעה וברדיוס מוגדר מראש.

דוחות וניתוחים

6

הדוחות ב-  Waze מאוד מפורטים וכוללים:

  • אופטימיזציה לקמפיין.
  • מספר האנשים שנחשפו למסר באזור מסויים.
  • מספר חשיפות ותדירות לפי משתמש יחיד (יוניק יוזר).
  • אפשרות לקבלת הנתונים לפי יום שבוע או כל תקופת הקמפיין.

רוצים לשמוע עוד על פרסום ב- Waze? צרו איתנו קשר >>

תגובות