27/05/2012 :פורסם

הכנסות מפרסום באינטרנט הכו את תקרת ה 31 מיליארד דולר בשנת 2011 בארה”ב. שיא היסטורי וגידול של 22% בהשוואה לשנת 2010.

Q4 2011 – תוצאות הרבעון הטוב ביותר אי פעם עם 9 מיליארד דולר, גידול של 20% לעומת 2010 Q4. המובייל מציג צמיחה של 3 ספרות בהשוואה לשנת 2010.

לשכת הפרסום האינטראקטיבי האמריקאי- IAB , פרסמה אמש דו”ח מקיף להכנסות מתחום הפרסום באינטרנט לשנת 2011.

מהדוח עולה כי ההכנסות זינקו לנקודת ציון גבוהה של 31 מיליארד דולר. המדובר באבן דרך המייצגת עלייה שנתית של 22 אחוזים בהשוואה לשנת 2010, כשלעצמה היתה שנת שיא עם הכנסות של 26 מיליארד דולר.

הדו”ח, שהוכן על ידי PWC ארה”ב ופורסם ע”י IAB, חושף כי ההכנסות הרבעון הרביעי של 2011 שברו שיא – הטוב ביותר אי פעם עם  9 מיליארד דולר, עלייה של 15 אחוזים לעומת הרבעון השלישי 2011, אשר הגיע ל 7.8 מיליארד $, ו 20 אחוזי גידול, בהשוואה לרבעון המקביל ב 2010, אז עמדו ההכנסות על 7.4 מיליארד $.

עוד נתונים העולים מהדוח:

  • תחום המובייל חווה את הגידול המהיר מכל הקטגוריות – גידול של 3 ספרות – 149%, מ 0.6 מיליארד ב 2010, ל 1.6 מיליארד ב 2011.
  • פרסום בוידאו הראה גידול מרשים של 29% עם 1.8 מיליארד דולר הכנסות בשנת 2011 לעומת 1.4 מיליארד ב 2010.
  • הכנסות תחום פרסום במנועי החיפוש ב 2011 הסתכמו ב 14.8 מיליארד, גידול של כמעט 27% מ 11.7 מיליארד ב 2010.
  • הכנסות מפרסום דיספליי הסתכמו ב 11.1 מיליארד המהווים 35% מכלל ההכנסות ב 2011 , גידול של 15% מ 9.6 מיליארד ב 2010.
  • תחום הקמעונאיות ממשיך לייצג את הקטגוריה הגדולה ביותר בהוצאות פרסום באינטרנט, 22% בשנת 2011, או 7.1 מיליארד $, לעומת 21% (5.5 מיליארד $) שדווח בשנת 2010.

 

“זהו רגע היסטורי, עם הישג מרשים במיוחד לתחום המובייל, המעיד על מודעות גוברת והולכת של המפרסמים והבנה כי בכדי להגיע לצרכנים עליהם להיות במקום שהם נמצאים ומבלים את זמנם – במדיה הדיגיטלית”, אומר רנדל רוטנברג, נשיא ומנכ”ל IAB.

“עם חציית מחסום ה 30 מיליארד $, תעשיית הפרסום האינטראקטיבי מאשרת את מקומה המרכזי בעוגת הפרסום. תחום החיפוש, הוידאו, הדיספליי, מספק שפע של הזדמנויות עבור מותגים וצרכנים. עם התפשטות הטלפונים החכמים והטבלטים, סביר להניח כי הגידול העצום בתחום המובייל ימשיך לצמוח ויהפוך להיות קריטי יותר במערך השיווקי. “

לשכת הפרסום האינטראקטיבי (IAB) מונה יותר מ -500 כלי תקשורת מובילים וחברות טכנולוגיה אשר אחראים על מכירת 86% מכלל הפרסום המקוון בארצות הברית.

IAB בשיתוף עם החברות השותפות בה – מגבשת וממליצה על סטנדרטים ושיטות עבודה  ומבצעת מחקרים בתחום. נוסדה בשנת 1996 ובסיסה בניו יורק.

תגובות