20/01/2015 :פורסם
צפו בסרטון: כך שיווקנו מגדל משרדים בתל אביב בפעילות דיגיטלית מתקדמת:
הבריף:
להניע מכירות של משרדים ב- SKY TOWER – מגדל משרדים העתיד להיבנות בת”א.
האתגר:
הערכנו מראש כי קהל המתעניינים ברכישת משרדים מצומצם ולכן ידרשו חודשים רבים כדי לסיים לשווק את הפרויקט. האתגר שלנו היה להכניס קהל חדש למשוואה ולגרום לו להתעניין ולרצות לרכוש משרד במגדל SKY TOWER. האתגר היה לגרום לקהל זה להבין שמבחינה כלכלית – משתלם יותר לרכוש משרד מאשר לשכור משרד.
הפיתרון:
קמפיין אינטרנטי מבוסס Retargeting, הכולל 2 קריאייטיבים שונים שרצו במקביל ויועדו לשני קהלים שונים –
מסר ראשון: הזדמנות לרכוש משרד במתחם העסקים הגדול ביותר בת”א – יועד לבעלי חברות ומשקיעים בתחום הנדל”ן.
מסר שני: מהיום משתלם יותר לרכוש משרד מאשר לשכור משרד – יועד לבעלי עסקים המבזבזים מידי חודש כסף על שכירות ואינם מודעים לעובדה שיותר משתלם לרכוש משרד מאשר לשכור משרד.
אז איך עשינו את זה?
באמצעות טכנולוגיית הגשה מתקדמת – העלנו 2 קריאייטיבים שונים שרצו במקביל והציגו לגולשים 2 מסרים שונים. 2 באנרים שונים שהובילו לשני מיניסייטים ייעודיים.
ראשית הצגנו לגולש את המסר הראשון (הזדמנות לרכוש משרד במתחם העסקים הגדול ביותר בת”א), במידה והגולש לא הגיב אחרי שנחשף למסר זה 3 פעמים – עברנו למסר הבא (מהיום משתלם יותר לרכוש משרד מאשר לשכור משרד), הזמנו את הגולשים להיווכח בעצמם בכדאיות הכלכלית וזאת באמצעות Branded Utility – מחשבון פשוט המחשב תוך כמה זמן, בעלות זהה לדמי השכירות, הם יוכלו להיות בעלים של משרד.
אסטרטגיית המדיה:
בחרנו למקד את רכש המדיה שלנו באתרים כלכליים ובאפליקציות המובייל התואמות, שם נחשפנו לבעלי עסקים וחברות. באתר יד2 נחשפנו למשקיעי נדל”ן בכלל ומחפשי נדל”ן מסחרי בפרט (קנייה והשכרה). הרשת החברתית פייסבוק איפשרה לנו לטרגט – כלומר לפנות בצורה ממוקדת לבעלי עסקים, מנכ”לים, דירקטורים ומנהלי כספים בחברות, וכמובן גוגל לאלו המחפשים משרדים להשכרה ומכירה.
באנר ראשון – מכירת משרדים
הוביל ל- מיניסייט ראשון – למכירת משרדים
באנר שני – למה לשרוף כסף על שכירות
הוביל ל- מיניסייט שני – מחשבון מה משתלם יותר
למיקסום התוצאות – במהלך הקמפיין ייצרנו קריאייטיב שלישי שרץ במקביל לשאר המסרים – קריאייטיב יותר מכירתי בו ציינו את המחיר ואחוז התשואה על ההשקעה.
והתוצאה:
אחוזי המרה גבוהים ביותר שלא נראו אפילו בקמפיינים למכירת דירות למגורים.
אלפי לידים ומאות פגישות איכותיות שנקבעו.
הלידים התחלקו פחות או יותר שווה בשווה בין הקריאייטיבים השונים.
רוצים לשמוע עוד? פנו אלינו