מאמרים מקצועיים

סטוריטלינג – ככלי שיווקי אסטרטגי

מיתוג באמצעות סיפורים, סטוריטלינג, הוא המנוע שעומד מאחורי המוצרים והעסקים הגדולים והמצליחים בעולם. משחר האנושות סיפורים ייצרו קשב, ריתקו את שומעיהם. סיפור הוא הדרך לגעת באנשים ולהניע לפעולה.

קרא עוד

סטוריטלינג – סיפור סיפורים ככלי שיווקי

מיתוג באמצעות סיפורים, סטוריטלינג, הוא המנוע שעומד מאחורי המוצרים והעסקים הגדולים והמצליחים בעולם. משחר האנושות סיפורים ייצרו קשב, ריתקו את שומעיהם. סיפור הוא הדרך לגעת באנשים ולהניע לפעולה.

קרא עוד
remarketing

רימרקטינג למתקדמים

אנשי השיווק הדיגיטלי ומנהלי קמפיינים ב- משרדי דיגיטל מובילים עושים שימוש קבוע ויומיומי בטכניקת הרימרקטינג (שיווק מחדש) של גוגל. יש גם טכניקות למתקדמים…

קרא עוד

פרסום באינטרנט: הכירו את שיטת ה- Remarketing – שיטת השיווק מחדש של גוגל

שנים רבות, עוד מחוץ לעולם השיווק הדיגיטלי, חיפשו בעלי עסקים דרך בה יוכלו “לעקוב” אחר המבקרים בחנות, במיוחד אחרי אלו שעזבו אותה מבלי שביצעו רכישה, ולהמשיך להציע ואולי אף לשפר, את הצעתם העסקית עד שתתבצע עסקת הרכישה. כך בדיוק נולדה שיטת השיווק מחדש, ה -Remarketing של גוגל, המתבססת על רשת הGDN.

קרא עוד
לייקים בפייסבוק

כך תנתחו נכון את הפוסטים שלכם בפייסבוק

יצירת פוסטים ופרסומם בפייסבוק על סמך תחושת בטן היא לא האסטרטגיה השיווקית הנכונה להזנקת עמוד הפייסבוק העסקי. הדרך היחידה להוביל עמוד עסקי אל ההצלחה היא ניתוח מדוקדק של הפוסטים בניסיון להבין מי הקהל שלנו ומה מעניין אותו.

קרא עוד

בוחרים משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל

משרדי דיגיטל רבים פועלים בישראל, אבל מה הם באמת מציעים? והאם זה הטוב ביותר עבור העסק שלך? רגע לפני שאתה שוכר משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל לתכנון ופיתוח פרויקט, לשיווק באינטרנט וכו’ הקפד לוודא את הדברים הבאים.

קרא עוד

מיתוג ופרסום: כיצד נבחרת אסטרטגיית המותג

מותג תפקידו לענות על ציפייה הקיימת אצל הצרכן להפיק תועלת. אסטרטגיית המותג עונה על השאלה איזו ציפייה לתועלת אנחנו רוצים לעורר אצל קהל המטרה שלנו ואסטרטגיית המיתוג קובעת כיצד נביא את קהל המטרה לראות את המותג כמקור לתועלת זו. אסטרטגיית המותג היא ההבטחה שלו לצרכן.

קרא עוד

פרסום באינטרנט: הכירו את רשת ה-GDN של גוגל

הכירו את רשת המדיה של Google, המניבה תוצאות מדי יום עבור אלפי מפרסמים ברחבי העולם.
GDN היא רשת המדיה של גוגל, ראשי תיבות Google Display Network, הכוללת מיליוני אתרי שותפים, וכמובן אתרי Google ביניהם Gmail ו-YouTube .

קרא עוד
עלויות פרסום מתייקרות

מה משפיע על עלויות הפרסום בפייסבוק?

רבים מהמפרסמים בדיגיטל שואלים את עצמם מה משפיע על עלויות הפרסום ברשת החברתית פייסבוק. אז יצאנו לחקור וגילינו את אחת המגמות הבולטות ביותר שכל מנהל פרסום בדיגיטל צריך להיות מודע אליה, ואיך נוכל להפיק מכך את המרב ולייצר קמפיין מוצלח.

קרא עוד

ניהול קמפיין פרסומי באמצעות מערכת DFA של דאבל קליק

הבנת התנהגות הגולשים באינטרנט, מה מניע אותם, התאמה של פרסום משתנה למיקסום תוצאות הקמפיין היא משימת העל הניצבת בפני מנהלי קמפיינים דיגיטליים במשרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל של היום.
פתרונות הפרסום של דיגיטל קלאוד מבוססים בין היתר על הטכנולוגיה של DoubleClick המספקת את הצורך הזה, והרבה מעבר. תכירו את ה- DFA.

קרא עוד

פרפורמנס: פרסום באינטרנט מבוסס תוצאות

באתרי האינטרנט הגדולים והמובילים בישראל מכירת המדיה מבוססת על מודל חשיפה, ה- CPM .
אולם מה קורה עם מאות ואלפי אתרי אינטרנט ישראלים קטנים יותר המעוניינים לקחת חלק בעוגת הפרסום באינטרנט? אתרים אלו – שתנועת הגולשים בהם קטנה יחסית, אינם יכולים למכור פרסום למפרסמים אלא אם הם מתאגדים ויחד מהווים אתר גדול. כאן נכנס מושג רשת השותפים.

קרא עוד

נעים להכיר: כלים חדשים בממשק הפרסום של לינקדין

בלינקדין יש מעל ל-500 מיליון חברים ב-200 מדינות ברחבי העולם. לינקדין זמינה למשתמשים בכ-20 שפות שונות, אך חשוב לציין שאינה תומכת בשפה העברית. מעל ל-3 מיליון חברות ברחבי העולם יש פרופיל בלינקדין, וזו הדרך הקלה ביותר ליצור קשרים עסקיים ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים ממוקדים ברחבי העולם.

קרא עוד

פרסום מבוסס מיקום. תכירו את Waze

הייחודיות ב- Waze הייא למקד את הפרסומות לפי האזור בו לקוח פוטנציאלי נמצא או האזור שהוא אמור להגיע אליו ובאיזו שעה זה קורה, לפי מצב התנועה, לפי מזג האוויר ולפי אורך הנסיעה.

קרא עוד

היכרות עם GTM) Google Tag Manager)

באוקטובר 2012, גוגל יצאו בהכרזה על מוצר חדש – Google Tag Manager שמיד עורר מין טלטלה קטנה בשוק ניהול התגים שאז היה עדיין בחיתוליו אבל ללא ספק הפך להיות חלק מכריע מתוך האקו-סיסטם של ניהול שיווק האונליין שלכם, ובכלל חלק משמעותי באקו-סיסטם של גוגל ההולך ומתבהר.

קרא עוד

מחקר: עמוד / דף מותג בפייסבוק יעיל יותר מאשר אתר אינטרנט

מי צריך אתר אינטרנט כאשר אתה יכול לקבל עמוד / דף מותג בפייסבוק ? סקר שנערך לאחרונה על ידי חברת מחקרי השוק Lab42 בארה”ב מצא כי 50 אחוזים מ 1,000 משתמשי המדיה החברתית שהשתתפו בסקר מאמינים כי עמודי מותג בפייסבוק שימושיים יותר מאתרי האינטרנט של המותגים, ו82 אחוזים מרגישים שדפים אלו הם מקומות טובים יותר לאינטראקציה עם מותגים.

קרא עוד

התנהגות צרכנים: מודל המשפך הצרכני

תכירו את המשפך השיווקי:
המשפך השיווקי, או באנגלית The Marketing Funnel, משקף עבורנו את התהליך אותו עובר הצרכן משלב המודעות למוצר או לשירות, דרך גילוי עניין וכוונת קנייה ועד להחלטת הקנייה וביצועה בפועל.

קרא עוד

שימוש במספר קריאייטיבים במקביל בקמפיין דיגיטל

שימוש במספר מסרים תוך ביצוע אופטימיזציה ביניהם מקובל ונהוג במערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק. אנחנו מעלים מספר מודעות טקסט ו/או תמונה ומערכת הפרסום מבצעת אופטימיזציה בצורה אוטומטית ומציגה לגולש את המודעות הטובות והממירות ביותר.

מדוע אם כן לא נשתמש בטכניקה זו במסעות פרסום באנרים בדיספליי?

קרא עוד

כך תבטיחו הופעה קבועה בתוצאות הראשונות בגוגל

אם עד היום רציתם להופיע בראש התוצאות הייתם צריכים להציע את המחיר לקליק הגבוה ביותר. כך כל מפרסם התמקם בסדר התוצאות הממומנות בהתאם למחיר המקסימלי שהוא הציע להקלקה. אבל יש עוד דרך פשוטה יותר להופיע בראש תוצאות החיפוש, על זאת נפרט במאמר הבא.

קרא עוד

פרסום במובייל: חדשנות

בשנה האחרונה חלה קפיצת מדרגה ביכולות הסמארטפונים ובפוטנציאל הפרסומי הגלום בהם, וזאת בזכות כלי פרסום חדשים שפותחו, המנצלים את יכולות המכשיר לפרסום מתוחכם. במאמר הבא נסקור את הבולטים שבהם. פרסום במובייל.

קרא עוד

12 טיפים לניהול פעילות שיווקית במדיה החברתית

בעלי עסקים ומנהלי מותגים כבר מזמן הבינו את כוחה של הרשת החברתית והשכילו להקים עמודי מותג בפייסבוק. אז אחרי שהקמנו עמוד מותג בפייסבוק – כיצד ננהל בו את הפעילות?
מומחי הסושיאל במשרד אינטראקטיב דיגיטל קלאוד הכינו עבורכם המשווקים מספר תובנות וכללים לשיווק נכון בפייסבוק.

קרא עוד

כך תנהלו פעילות אינטראקטיבית או תחרות בפייסבוק מבלי שיחסמו לכם את העמוד

כבר יש לכם עמוד מותג בפייסבוק עם לא מעט אוהדים ואתם רוצים לנהל בו תחרות. צוות משרד אינטראקטיב דיגיטל קלאוד הכין עבורכם מספר כללי אצבע לניהול נכון של פעילויות אינטראקטיביות ו/או תחרות בפייסבוק.

קרא עוד

פרסום באינטרנט: Case study: המהלך המבריק של וועדת המדרוג

הפרסום באינטרנט עובד ולא רק לפרסום פרפורמנס ולידים אלא גם לבניית מותגים, את זאת ביקשו בוועדת מידרוג האינטרנט (גוף בו חברים אתרי האינטרנט הגדולים ומשרדי הפרסום באינטרנט) להזכיר למפרסמים. אז הם יצרו בדצמבר האחרון, בעיצומו של תהליך הבחירות לכנסת ה-19, קמפיין אינטרנטי מאסיבי לקידום מועמד פיקטיבי לכנסת – אולג פטרושקה.

קרא עוד

10 כללי אצבע ליצירת דף נחיתה (Landing Page) אפקטיבי

דף הנחיתה הוא הדף הראשון שבו נתקל הגולש לאחר הקלקה על באנר או מודעה. תפקידו של דף הנחיתה הוא “ללכוד” את הגולש שהרגע הגיע מאתר אחר ולהכניס אותו לתהליך המכירה. דף נחיתה מוצלח יעביר בצורה ברורה ומהירה את המסר הפרסומי ואת הסיבות להאמין בו כך שהגולש ישאיר פרטי קשר או ימשיך בתהליך אליו הניע הבאנר.

קרא עוד

דף נחיתה מיניסייט HTML או פלאש

משווקים רבים מתלבטים בשאלה באיזה סוג דף נחיתה / מיניסייט עליהם להשתמש בקמפיין פרסומי, דף נחיתה בפלאש או דף נחיתה HTML.
בפוסט זה ננסה לשפוך אור על הנושא.

קרא עוד

מדריך לעסקים: Facebook Offers

בשורה לעסקים: פייסבוק משיקה פיצ’ר חדש בעמודים מסחריים של עסקים, ארגונים ומותגים – Facebook Offers.Facebook Offers הנו מחולל קופונים חברתי, קל ופשוט לתפעול, המאפשר הפקת קופונים והטבות, לטובת החברים בעמוד.

קרא עוד

מה עוקבים ברשתות חברתיות רוצים?

משווקים רוצים שצרכנים יעקבו אחריהם ברשתות החברתיות. הם פותחים עמוד מותג בפייסבוק (PAGE), פותחים חשבון בטוויטר ופועלים לצרף לרשימת העוקבים/ האוהדים שלהם כמה שיותר אנשים. משווקים רוצים שיעקבו אחריהם. הצרכנים מצידם מצפים למשהו בתמורה.

קרא עוד

כל מה שחשוב לדעת על QR Codes

קוד QR מאפשר לשמור נתונים דיגיטליים ולקודד אותם לריבוע גראפי קטן יחסית שניתן להדפיס על נייר, למשל, ושניתן לאחר מכן לקרוא בקלות ע”י כל מכשיר סלולארי נייד בעל מצלמה ואפליקציה פשוטה המותקנת עליו ויודעת לפרש את הקוד ולהציג את הטקסט, או כל נתון אחר, המוטבע בקוד.

קרא עוד

מהם שרתי CDN ?

CDN היא רשת שרתים המפוזרים במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ ו/או העולם, בנקודות מפתח של רשת האינטרנט. שרתים אלו יכולים לשמש לביצוע CACHE והעברה של כל סוגי התוכן – לרבות באנרים, קבצי וידאו וכד’ במהירות גבוהה מאד.

קרא עוד
Skip to content