כשהתחרות על לבם של המתכנתים והמהנדסים בעיצומה, חברות מבדלות עצמן באמצעות סטוריטלינג.
כשהתחרות על לבם של המתכנתים והמהנדסים בעיצומה, חברות מבדלות עצמן באמצעות סטוריטלינג.
מיתוג באמצעות סיפורים, סטוריטלינג, הוא המנוע שעומד מאחורי המוצרים והעסקים הגדולים והמצליחים בעולם. משחר האנושות סיפורים ייצרו קשב, ריתקו את שומעיהם. סיפור הוא הדרך לגעת באנשים ולהניע לפעולה.
מיתוג באמצעות סיפורים, סטוריטלינג, הוא המנוע שעומד מאחורי המוצרים והעסקים הגדולים והמצליחים בעולם. משחר האנושות סיפורים ייצרו קשב, ריתקו את שומעיהם. סיפור הוא הדרך לגעת באנשים ולהניע לפעולה.
מיתוג באמצעות סיפורים, Storytelling, הוא המנוע שעומד מאחורי המוצרים והעסקים הגדולים והמצליחים בעולם. משחר האנושות סיפורים ייצרו קשב, ריתקו את שומעיהם. סיפור הוא הדרך לגעת באנשים ולהניע לפעולה.
טיפים לבחירת חברות שיווק דיגיטלי או סוכנות שיווק דיגיטלי איכותית
אנשי השיווק הדיגיטלי ומנהלי קמפיינים ב- משרדי דיגיטל מובילים עושים שימוש קבוע ויומיומי בטכניקת הרימרקטינג (שיווק מחדש) של גוגל. יש גם טכניקות למתקדמים…
עולם ה”שיווק דרך תוכן” הינו תחום הנחשב כיום לאחד התחומים החמים ביותר בשיווק דיגיטלי.
בשנת 2020 משרדי דיגיטל וחברות שיווק דיגיטלי עדיין מובילות ומרכזות את רוב תקציבי הדיגיטל בשוק הפרסום. הינה הסיבות מדוע:
האם קיים הבדל ביכולות של משרד פרסום מסורתי לעומת סוכנות שיווק דיגיטלי ? כנראה כמו עם רוב החוויות – עד שלא תנסו ותחוו – לא באמת תבינו את ההבדל.
שנים רבות, עוד מחוץ לעולם השיווק הדיגיטלי, חיפשו בעלי עסקים דרך בה יוכלו “לעקוב” אחר המבקרים בחנות, במיוחד אחרי אלו שעזבו אותה מבלי שביצעו רכישה, ולהמשיך להציע ואולי אף לשפר, את הצעתם העסקית עד שתתבצע עסקת הרכישה. כך בדיוק נולדה שיטת השיווק מחדש, ה -Remarketing של גוגל, המתבססת על רשת הGDN.
יצירת פוסטים ופרסומם בפייסבוק על סמך תחושת בטן היא לא האסטרטגיה השיווקית הנכונה להזנקת עמוד הפייסבוק העסקי. הדרך היחידה להוביל עמוד עסקי אל ההצלחה היא ניתוח מדוקדק של הפוסטים בניסיון להבין מי הקהל שלנו ומה מעניין אותו.
משרדי דיגיטל רבים פועלים בישראל, אבל מה הם באמת מציעים? והאם זה הטוב ביותר עבור העסק שלך? רגע לפני שאתה שוכר משרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל לתכנון ופיתוח פרויקט, לשיווק באינטרנט וכו’ הקפד לוודא את הדברים הבאים.
ל מנהל פרסום יכול למדוד את אפקטיביות הקמפיין האינטרנטי בזמן אמת. זאת בתנאי שהוא מבין את המדדים השונים וכמובן את המושג ROI . לפניכם מדריך מעשי למדידת אפקטיביות הקמפיין שלכם ברשת.
מותג תפקידו לענות על ציפייה הקיימת אצל הצרכן להפיק תועלת. אסטרטגיית המותג עונה על השאלה איזו ציפייה לתועלת אנחנו רוצים לעורר אצל קהל המטרה שלנו ואסטרטגיית המיתוג קובעת כיצד נביא את קהל המטרה לראות את המותג כמקור לתועלת זו. אסטרטגיית המותג היא ההבטחה שלו לצרכן.
הכירו את רשת המדיה של Google, המניבה תוצאות מדי יום עבור אלפי מפרסמים ברחבי העולם.
GDN היא רשת המדיה של גוגל, ראשי תיבות Google Display Network, הכוללת מיליוני אתרי שותפים, וכמובן אתרי Google ביניהם Gmail ו-YouTube .
רבים מהמפרסמים בדיגיטל שואלים את עצמם מה משפיע על עלויות הפרסום ברשת החברתית פייסבוק. אז יצאנו לחקור וגילינו את אחת המגמות הבולטות ביותר שכל מנהל פרסום בדיגיטל צריך להיות מודע אליה, ואיך נוכל להפיק מכך את המרב ולייצר קמפיין מוצלח.
הבנת התנהגות הגולשים באינטרנט, מה מניע אותם, התאמה של פרסום משתנה למיקסום תוצאות הקמפיין היא משימת העל הניצבת בפני מנהלי קמפיינים דיגיטליים במשרד דיגיטל או סוכנות דיגיטל של היום.
פתרונות הפרסום של דיגיטל קלאוד מבוססים בין היתר על הטכנולוגיה של DoubleClick המספקת את הצורך הזה, והרבה מעבר. תכירו את ה- DFA.
אינסטגרם משנה את חוקי המשחק שהיא עצמה קבעה.
פלטפורמת שיתוף התמונות החלה להסתיר את הלייקים המופיעים מתחת לפוסטים עבור חלק מהמשתמשים.
הבשורה לה המתינו המפרסמים המון זמן הגיעה. גוגל הודיעה על תוסף מודעה חדש שנועד לעזור למשתמשי המובייל להמיר ולספק את פרטי הקשר שלהם מבלי לעזוב את דף החיפוש בגוגל
מחקר מעניין שבוצע באוניברסיטת פיטסבורג מראה שההעדפה שלנו למוצר או שירות אינה רציונאלית. כוחות רבים וסמויים מעצבים את העדפותינו, גם אם אנחנו לא ממש מודעים להם…
ההבחנה בהבדלי היכולות של משרד פרסום מסורתי ו- משרד אינטראקטיב יכולה להיות קשה וכמו עם רוב החוויות, עד שאתה לא מתנסה וחווה – אתה לא באמת מבין את ההבדל.
במאמר זה ננסה לשפוך קצת אור על הנושא.
באתרי האינטרנט הגדולים והמובילים בישראל מכירת המדיה מבוססת על מודל חשיפה, ה- CPM .
אולם מה קורה עם מאות ואלפי אתרי אינטרנט ישראלים קטנים יותר המעוניינים לקחת חלק בעוגת הפרסום באינטרנט? אתרים אלו – שתנועת הגולשים בהם קטנה יחסית, אינם יכולים למכור פרסום למפרסמים אלא אם הם מתאגדים ויחד מהווים אתר גדול. כאן נכנס מושג רשת השותפים.
בלינקדין יש מעל ל-500 מיליון חברים ב-200 מדינות ברחבי העולם. לינקדין זמינה למשתמשים בכ-20 שפות שונות, אך חשוב לציין שאינה תומכת בשפה העברית. מעל ל-3 מיליון חברות ברחבי העולם יש פרופיל בלינקדין, וזו הדרך הקלה ביותר ליצור קשרים עסקיים ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים ממוקדים ברחבי העולם.
אסטרטגיה היא מילה הלקוחה מהשפה היוונית העתיקה סטרטגוס (strategos), שמשמעה “גנרל” או “מצביא” ובמקורה נגעה בעיקר לתחום הצבאי. אסטרטגיה צבאית היא: בחינת מערכת הכללים
הייחודיות ב- Waze הייא למקד את הפרסומות לפי האזור בו לקוח פוטנציאלי נמצא או האזור שהוא אמור להגיע אליו ובאיזו שעה זה קורה, לפי מצב התנועה, לפי מזג האוויר ולפי אורך הנסיעה.
צפו בסרטון: כך מיתגנו מתחם משרדים, הייטק ומסחר בפארק העסקים הירוק של שוהם
הרשת החברתית הסלולרית שהפכה לתופעה ואליה מצטרפים בכל דקה כ- 2000 אנשים ! כיצד אינסטגרם עוזרת לעסקים?
במאמר זה נסקור את היתרונות ואפשרויות הפרסום ביוטיוב – האתר הגדול בעולם לתוכן וידאו.
צפו בסרטון ה- CASE STUDY: כך ביצענו פעילות שיווקית פרסומית בדיגיטל עבור קבוצת אהרוני, לשיווק מגדל Up Town Business – מגדל משרדים במתחם עסקים חדש בעיר בת-ים
לקהל היעד אליו אנחנו מכוונים את המודעה שלנו חשיבות מכרעת.
אז איך נוודא שאכן נגיע לקהל היעד המבוקש?
באוקטובר 2012, גוגל יצאו בהכרזה על מוצר חדש – Google Tag Manager שמיד עורר מין טלטלה קטנה בשוק ניהול התגים שאז היה עדיין בחיתוליו אבל ללא ספק הפך להיות חלק מכריע מתוך האקו-סיסטם של ניהול שיווק האונליין שלכם, ובכלל חלק משמעותי באקו-סיסטם של גוגל ההולך ומתבהר.
מיתוג פרויקט בוטיק ייחודי בלב רחוב שינקין, המציע חווית מגורים קסומה במרחק הליכה מכל מה שטוב בתל אביב.
על מנת להגיע למימוש מלא של פוטנציאל הקמפיין וניתוב נכון של התקציב במקרה הצורך – תכירו את המערכת שהופכת את מלאכת ניהול הקמפיין למקצועית ויעילה יותר.
תכירו את הפיתוח האחרון של פייסבוק בתחום הקמפיינים הממומנים – ה- Lead Ads המייתר לחלוטין את הצורך בדף נחיתה ומאפשר לאסוף שמות ופרטים של מתעניינים בקמפיין ללא פיתוח ייעודי של מיניסייט.
מי צריך אתר אינטרנט כאשר אתה יכול לקבל עמוד / דף מותג בפייסבוק ? סקר שנערך לאחרונה על ידי חברת מחקרי השוק Lab42 בארה”ב מצא כי 50 אחוזים מ 1,000 משתמשי המדיה החברתית שהשתתפו בסקר מאמינים כי עמודי מותג בפייסבוק שימושיים יותר מאתרי האינטרנט של המותגים, ו82 אחוזים מרגישים שדפים אלו הם מקומות טובים יותר לאינטראקציה עם מותגים.
המשימה: מיתוג פרויקט נדלנ”י מודרני העתיד להיבנות ברחוב ברזילי 13 בתל-אביב.
תכירו את המשפך השיווקי:
המשפך השיווקי, או באנגלית The Marketing Funnel, משקף עבורנו את התהליך אותו עובר הצרכן משלב המודעות למוצר או לשירות, דרך גילוי עניין וכוונת קנייה ועד להחלטת הקנייה וביצועה בפועל.
המשימה: מיתוג פרויקט נדלנ”י ברחוב לבונטין 16 בתל-אביב – מבנה ייחודי לשימור, מרהיב ביופיו עם היסטוריה ייחודית ומפוארת.
המשימה: מיתוג פרויקט בוטיק לשימור של חברת יפו תל-אביב ברחוב מונטיפיורי 19 בתל-אביב.
שימוש במספר מסרים תוך ביצוע אופטימיזציה ביניהם מקובל ונהוג במערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק. אנחנו מעלים מספר מודעות טקסט ו/או תמונה ומערכת הפרסום מבצעת אופטימיזציה בצורה אוטומטית ומציגה לגולש את המודעות הטובות והממירות ביותר.
מדוע אם כן לא נשתמש בטכניקה זו במסעות פרסום באנרים בדיספליי?
צפו בסרטון ה- CASE STUDY: כך ביצענו פעילות שיווקית פרסומית בדיגיטל עבור קבוצת חג’ג’ לשיווק מגדל המשרדים H-Tower (רסיטל)
השנה פייסבוק ופייסבוק למפרסמים השיקו שינויים וחידושים רבים עד שקשה לעקוב ולעמוד בקצב.
כדי להקל עליכם אספנו לכם רשימה עם שבעת החידושים המשמעותיים ביותר שנכנסו השנה לפייסבוק.
צפו: כך ביצענו מיתוג חברת בוטיק לשיווק נכסי נדל”ן וקרקעות
אם עד היום רציתם להופיע בראש התוצאות הייתם צריכים להציע את המחיר לקליק הגבוה ביותר. כך כל מפרסם התמקם בסדר התוצאות הממומנות בהתאם למחיר המקסימלי שהוא הציע להקלקה. אבל יש עוד דרך פשוטה יותר להופיע בראש תוצאות החיפוש, על זאת נפרט במאמר הבא.
לאחרונה פייסבוק, אשר רכשה את אינסטגרם, פתחה את אפשרות הפרסום באפליקציה לכל המעוניין, מיד עם ההודעה, מותגים וחברות רבות החלו לפרסם את עצמם באפליקציה.
צפו בסרטון: כך שיווקנו מגדל משרדים בתל אביב בפעילות דיגיטלית מתקדמת:
בשנה האחרונה חלה קפיצת מדרגה ביכולות הסמארטפונים ובפוטנציאל הפרסומי הגלום בהם, וזאת בזכות כלי פרסום חדשים שפותחו, המנצלים את יכולות המכשיר לפרסום מתוחכם. במאמר הבא נסקור את הבולטים שבהם. פרסום במובייל.
בשנת 2013 יוצרו יותר טלפונים חכמים מאשר מחשבים. בקיץ האחרון נחצה קו נוסף: לראשונה מכירות הטלפונים החכמים עברו את אלה של הטלפונים הרגילים.
בעלי עסקים ומנהלי מותגים כבר מזמן הבינו את כוחה של הרשת החברתית והשכילו להקים עמודי מותג בפייסבוק. אז אחרי שהקמנו עמוד מותג בפייסבוק – כיצד ננהל בו את הפעילות?
מומחי הסושיאל במשרד אינטראקטיב דיגיטל קלאוד הכינו עבורכם המשווקים מספר תובנות וכללים לשיווק נכון בפייסבוק.
כבר יש לכם עמוד מותג בפייסבוק עם לא מעט אוהדים ואתם רוצים לנהל בו תחרות. צוות משרד אינטראקטיב דיגיטל קלאוד הכין עבורכם מספר כללי אצבע לניהול נכון של פעילויות אינטראקטיביות ו/או תחרות בפייסבוק.
הפרסום באינטרנט עובד ולא רק לפרסום פרפורמנס ולידים אלא גם לבניית מותגים, את זאת ביקשו בוועדת מידרוג האינטרנט (גוף בו חברים אתרי האינטרנט הגדולים ומשרדי הפרסום באינטרנט) להזכיר למפרסמים. אז הם יצרו בדצמבר האחרון, בעיצומו של תהליך הבחירות לכנסת ה-19, קמפיין אינטרנטי מאסיבי לקידום מועמד פיקטיבי לכנסת – אולג פטרושקה.
הכירו את המושג “אתר רספונסיבי” או “עיצוב רספונסיבי” – Responsive Web Design (ראשי תיבות RWD) – באזז וורד חם מעולם האינטראקטיב.
דף הנחיתה הוא הדף הראשון שבו נתקל הגולש לאחר הקלקה על באנר או מודעה. תפקידו של דף הנחיתה הוא “ללכוד” את הגולש שהרגע הגיע מאתר אחר ולהכניס אותו לתהליך המכירה. דף נחיתה מוצלח יעביר בצורה ברורה ומהירה את המסר הפרסומי ואת הסיבות להאמין בו כך שהגולש ישאיר פרטי קשר או ימשיך בתהליך אליו הניע הבאנר.
משווקים רבים מתלבטים בשאלה באיזה סוג דף נחיתה / מיניסייט עליהם להשתמש בקמפיין פרסומי, דף נחיתה בפלאש או דף נחיתה HTML.
בפוסט זה ננסה לשפוך אור על הנושא.
בשורה לעסקים: פייסבוק משיקה פיצ’ר חדש בעמודים מסחריים של עסקים, ארגונים ומותגים – Facebook Offers.Facebook Offers הנו מחולל קופונים חברתי, קל ופשוט לתפעול, המאפשר הפקת קופונים והטבות, לטובת החברים בעמוד.
הכנסות מפרסום באינטרנט הכו את תקרת ה 31 מיליארד דולר בשנת 2011 בארה”ב. שיא היסטורי וגידול של 22% בהשוואה לשנת 2010.
פייסבוק, מזמן הרשת החברתית הגדולה בעולם, הציבה לעצמה מטרה שאפתנית: להגיע למיליארד משתמשים מדי חודש. נתוני הצמיחה שלה מראים שהיא בדרך הנכונה.
משווקים רוצים שצרכנים יעקבו אחריהם ברשתות החברתיות. הם פותחים עמוד מותג בפייסבוק (PAGE), פותחים חשבון בטוויטר ופועלים לצרף לרשימת העוקבים/ האוהדים שלהם כמה שיותר אנשים. משווקים רוצים שיעקבו אחריהם. הצרכנים מצידם מצפים למשהו בתמורה.
קוד QR מאפשר לשמור נתונים דיגיטליים ולקודד אותם לריבוע גראפי קטן יחסית שניתן להדפיס על נייר, למשל, ושניתן לאחר מכן לקרוא בקלות ע”י כל מכשיר סלולארי נייד בעל מצלמה ואפליקציה פשוטה המותקנת עליו ויודעת לפרש את הקוד ולהציג את הטקסט, או כל נתון אחר, המוטבע בקוד.
בעוד משווקים רבים פיתחו נוכחות מרשימה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, במטרה להגביר מודעות למותג. ללקוחות ממורמרים יש נטייה להשתמש בערוצים אלה לתלונות על החברה ו/או השירות.
CDN היא רשת שרתים המפוזרים במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ ו/או העולם, בנקודות מפתח של רשת האינטרנט. שרתים אלו יכולים לשמש לביצוע CACHE והעברה של כל סוגי התוכן – לרבות באנרים, קבצי וידאו וכד’ במהירות גבוהה מאד.